#26 Posted August 10, 2017 Med Kjetil, Leif og dama til Leif så er vi godt dekka på utstilling, så gå gjerne for teknisk 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#27 Posted August 10, 2017 Hun ble med:) så bare meld opp 2 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#28 Posted August 10, 2017 Toppers, da skriver jeg opp dere tre Noterer vi Magnus på teknisk? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#29 Posted August 10, 2017 Hvor trenger dere mest hjelp? Teknisk eller Utstilling? Tenkte å bli med på telnisk, anyone with me? Setter deg og Kaasa opp på teknisk 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#30 Posted August 10, 2017 Den er grei! Trenger dere flere ? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#31 Posted August 10, 2017 Den er grei! Trenger dere flere ? Nei da skulle det være greit 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#32 Posted August 10, 2017 Nei da skulle det være greit Den er grei! Satser på det blir god opplæring, første gang for min del 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#33 Posted August 10, 2017 Den er grei! Satser på det blir god opplæring, første gang for min del Vi prøver å få det til på torsdagskvelden 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#34 Posted August 11, 2017 Hvor mange fra Haugesund og omegn er det som skal til Rudskogen egentligt? Muligt å lage en POLL på denne tråden? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#35 Posted August 11, 2017 Mulig jeg får tatt en tur innom fredag, men skal ikke overnatte. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#36 Posted August 11, 2017 Hvor mange fra Haugesund og omegn er det som skal til Rudskogen egentligt? Muligt å lage en POLL på denne tråden? Får det ikke til på telefonen ihvertfall, kan se etter jobb når jeg får komt meg på pcen igjen 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#37 Posted August 11, 2017 (edited) Lagt til poll nå Stem alt dere kan 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#38 Posted August 15, 2017 Med Kjetil, Leif og dama til Leif så er vi godt dekka på utstilling, så gå gjerne for teknisk Jeg kan desverre ikke være med til rudskogen iår jeg er satt opp på kurs de datoene treffet er...F*@#!!!! Håper det fikser seg ang. hjelp til utstillinga. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#39 Posted August 15, 2017 Nåken må høvlast, Kjetil 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#40 Posted August 15, 2017 ja detta e triste greier... kurset e obligatorisk o, BANNA! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#41 Posted August 15, 2017 D blir ein tung reise uten grillmesteren. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#42 Posted August 15, 2017 Ka i heeeel?? Kan umuligt verr lika viktig som Rudskogen det kurset der 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#43 Posted August 15, 2017 Ka i heeeel?? Kan umuligt verr lika viktig som Rudskogen det kurset der Det er LANGT ifra like viktig... meen må nok sette jobb forran hobby denne gang (blir kvalm av å skrive dette: grønn 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#44 Posted August 20, 2017 Begynner å nærme seg nå ! Alle klar ? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#45 Posted August 22, 2017 Nå er vi blitt ein gjeng som kjører fra Shell Aksdal kl 14:00 på torsdag:) Bare til å slenge seg på 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#46 Posted August 24, 2017 Nå er vi blitt ein gjeng som kjører fra Shell Aksdal kl 14:00 på torsdag:) Bare til å slenge seg på Sjuke barn og noe som har dukket opp på jobb, så får ikke mulighet ser det ut som, vurdere å kjøre ut på dagen I morgen men må se... :-( 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#47 Posted August 24, 2017 Ser den! Vi er nå fremme nå. Ses muligens her oppe då 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...