Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som kunne vært behjelpelig med å hente et sett med 17" hjul, og oppbevare dem i 2-3 uker?

 

Ligger et sett på Finn, men jeg har ikke anledning til å hente før om noen uker.

 

Kan tilby et par hundrelapper som takk for hjelpen [emoji106]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen på Stord skal på lokallagsmøte neste uke vil ta de med ned så kan jeg oppbevare de i Haugesund hvis det skulle bli aktuelt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen på Stord skal på lokallagsmøte neste uke vil ta de med ned så kan jeg oppbevare de i Haugesund hvis det skulle bli aktuelt :)

 

Finnes en liten mulighet for at jeg kunne tatt turen på lokallagsmøte til uka, så det hadde eventuelt passet veldig bra. Mandag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ha de liggende på verkstedet inntil videre jeg sikkert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel på torsdagen tenke eg. Haakon Ottesen, skal du ned ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler, her er det allerede for dårlig tid til å få bilen klar til konkurranse helgen etter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ha de liggende på verkstedet inntil videre jeg sikkert :)

 

Det hadde vært helt topp, sender deg PM :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ble dette?

Er for øyeblikket på kurs i Bergen. Passerer jo Stord på tur ned fredagskveld, kan nok ta de med derifra og til Haugesund om det fortsatt skulle være ønskelig? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ble dette?

Er for øyeblikket på kurs i Bergen. Passerer jo Stord på tur ned fredagskveld, kan nok ta de med derifra og til Haugesund om det fortsatt skulle være ønskelig? :)

 

Jo, de ligger hos Haakon nå. Voldsomt til engasjement hos dere, takk for det! Jeg lander på Helganes kl 19 fredag, kan jeg hente et sted etter det?

 

Edit: Såfremt det passer for Haakon, naturligvis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Voldsomt til engasjement hos dere, takk for det!

 

Får prøve å hjelpe når en kan :)

Du henter de hos Haakon fredag da eller? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve å hjelpe når en kan :)

Du henter de hos Haakon fredag da eller? :P

 

Det kunne jeg normalt sett gjort ja, men må være hjemme før kl 21 grunnet barnevakt [emoji56]

 

Det er ikke noe hast altså, så behøver ikke prioritere dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, passet det med henting av felger i kveld? Da kan jeg få lagt de fram i tilfelle jeg ikke er i verkstedet selv (men stor mulighet for at jeg er det). :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstod det som at han tilbød seg å hente hos selger, ikke hos deg. Så da blir de nok kanskje liggende litt til, jeg rekker ikke hente i kveld. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ble dette?

Er for øyeblikket på kurs i Bergen. Passerer jo Stord på tur ned fredagskveld, kan nok ta de med derifra og til Haugesund om det fortsatt skulle være ønskelig? :)

 

Dette jeg tenkte på :)

 

Men det er helt greit å ha de liggende, bare dumt om det sto noen på døra i kveld og jeg var en annen plass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.