Trenger råd angående passform

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er veldig grønn når det gjelder innpress og bredde. Jeg ser etter noen meget sjeldne felger og det å finne de i 9x20 et35-40 er ikke lett. Jeg har kommet over ett sett i 10.5x20 et30. Blir det helt feil på en Passat B7 senka med 60mm coilovers?

 

Håper på svar fra noen med erfaring :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet du om det er likt mellom B6 og B7 så kan jeg gi deg fasiten - har testet en del på min B6/3C.

 

Og om det er likt kan du glemme den dimmen.

 

10x19 ET45 med 235-35 senket 40-50mm tar til slutt i buen på 3C bak, foran er det litt mindre plass. Det er kjørbart, men alt breiere skaper konflikt direkte i kant og blir ikke kjørbart uten direkte kontakt/subbing avhengig av stivheten på understellet.

med 10,5 bredde vil 235 bredde på dekk være i grenseland spør du meg - særlig ettersom du må på 235-30. det blir MYE strekk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke til denne bilen. Men hvis det er likt som på A4 B8, så stikker 19x10 et35 litt utafor hjulbuene. Da er det kanskje 2mm klaring mot fjærbeinet foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.