#1 Posted September 16, 2017 (edited) Hei! Er det noen her inne som kan gi et godt tilbud på piggfrie vinterdekk av premium merke? Michellin, Continental, Nokian, Bridgestone, Pirelli, etc. Størrelse: 225/40 R 18 92T er det jeg har på de originale R-line felgene pr i dag. De er ContiVikingContact 5. Send meg evt. tilbud på ferdig omlagt, avbalansert og montert på bil. NB! Må være i østlandsområdet! Alternativt løse dekk inkl. frakt fra andre steder i landet. Kontakt meg på PM eller mobil, 46 94 72 55. Mvh. Tommy 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2 Posted September 19, 2017 (edited) Anbefaler deg å ringe Jons Dekk og Felg i Porsgrunn. Han gir stort sett gode priser og fenomenal service! Mulig det dog er litt langt unna for deg. 90619977 er nummeret, spør etter Jon. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#3 Posted September 19, 2017 Litt nærmere : dekkskift.no 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#4 Posted September 20, 2017 Takk for tips Sigve! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#5 Posted September 20, 2017 Anbefaler deg å ringe Jons Dekk og Felg i Porsgrunn. Han gir stort sett gode priser og fenomenal service! Mulig det dog er litt langt unna for deg. 90619977 er nummeret, spør etter Jon. Jeg har snakket med Jon i dag. Her snakker vi SERVICE! Meget bra! Fikk et tilbud på Michellin piggfrie i rett dimensjon, ferdig lagt om og avballansert, som jeg ikke kunne si nei til. Og for at jeg skulle slippe å kjøre så langt så ordnet han så et dekkfirma i Oslo ordner det hele!! Hatten av for Jons Dekk og Felg! Anbefales sterkt! Takk til deg Even for tips! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#6 Posted September 20, 2017 Jeg har snakket med Jon i dag. Her snakker vi SERVICE! Meget bra!Fikk et tilbud på Michellin piggfrie i rett dimensjon, ferdig lagt om og avballansert, som jeg ikke kunne si nei til. Og for at jeg skulle slippe å kjøre så langt så ordnet han så et dekkfirma i Oslo ordner det hele!! Hatten av for Jons Dekk og Felg! Anbefales sterkt! Takk til deg Even for tips! Fantastisk å høre ! Det er en grunn til at Jon har skaffet seg det merkenavnet han har gjort her i fjorden, og mange utenfor benytter han også! Vet at folk kjører ganske langt for å handle av han Få eller ingen som slår han på service og prisene er som sagt meget konkurransedyktige 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...