Karmøy Rådhus - Fjord Motorpark 23.10

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå skal Fjord Motorpark's skjebne på Karmøy avgjøres. Det skal stemmes for om de skal ekspropiere eiendom eller ikke, og det er viktigere enn noen gang at tilhengerene av FMP stiller opp. I teorien kan det bli spikeren i kista for FMP.

 

Håper flest mulig herfra kan stille, og bruk gjerne klubb-klær :)

 

Link til FB arrangement, her står også litt "program".

 

https://www.facebook.com/events/1573075652750220/

 

Vel møtt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk kommunestyremøte imorgen! Komme du ? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vert der i kjøredress hadde jeg vert hjemme fra jobb... håper så mange som mulig kommer og snur kopparvik på hodet med antall oppmøtte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

23 mot 22 stemmer for ekspropiering! Dette gikk veien ! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

23 mot 22 stemmer for ekspropiering! Dette gikk veien ! :D

 

Dette er en gledens aften....

Jeg hadde en kompis på telefonen her i sted, han hadde vert på møte nå i kveld.

Dette er den beste nyheten jeg har fått på lenge... jeg ble så oppriktig glad da han ringt meg med resultatet.

 

Det ble bestilt pizza og det blir to øl til maten i kveld.... det er sikkert som banken. :tilber:

 

 

 

 

.: rb : .: gb : .: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ekstatisk stemning når dette ble avgjort, og salen brøt ut i en applaus jeg knapt har sett maken til! For en thriller det var!

 

Håper FMP kan få bruke tiden sin fremover på det som betyr noe, å bygge anlegget :D Jeg hadde egentlig ikke trodd at det kom til å ende slikt, da det har vært endel spørsmål rundt Karmøy FRP sin stilling til saken nå. Det sjokkerte meg at såpass mangen av representantene fra Karmøy FRP valgte å trosse sin egen gruppe og parti å stemme for ekspropiering. Dette står det stor respekt av! :tilber: Det viser at det er vilje til å få til dette :)

 

Jeg feiret med Dolly etterpå ihvertfall! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig verdt å nevne forsøket til MDG's Sol Levinsen sitt stunt ved å stille habilitetsspørsmål rundt Trygve Hagland, som har meldt seg ut etter 35 år i FRP for å kunne stemme for ekspropiering som uavhengig representant. Utrolig hva man prøver på for å stoppe dette ! : bh :

 

Mer om Hagland, mannen som reddet FMP: https://hnytt.no/2017/10/23/mannen-reddet-fjord-motorpark/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ennå langt igjen. Det skal klages og ankes fremover....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja flere som tror at nå er det bare til å begynne å grave:p Men siste ord er ennå ikje sagt. Så eg tørr ikje å juble heilt endå: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine nyheter på kveldingen nå! 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempepositivt ! Blir spennannes å se ka naboane å grunneigar finne på nå for å stikka kjeppar i hjulå . 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er meget spennende for bilmiljøet i Norge og spesielt for alle dere på vestlandet. Vi er allerede på ballen og skal innlede samtaler med Fjord Motorpark, for dette er noe vi som klubb gjerne vil se i mål og det åpner en del muligheter for alle som driver på vestlandet som kanskje ikke har mulighet til å kjøre helt til østlandet for å kjøre på bane. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Dette er meget spennende for bilmiljøet i Norge og spesielt for alle dere på vestlandet. Vi er allerede på ballen og skal innlede samtaler med Fjord Motorpark, for dette er noe vi som klubb gjerne vil se i mål og det åpner en del muligheter for alle som driver på vestlandet som kanskje ikke har mulighet til å kjøre helt til østlandet for å kjøre på bane. :)

 

:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok ikke dumt Daniel! Jeg har troen på at dette faktisk kan bli en realitet nå 🙌

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Dette er meget spennende for bilmiljøet i Norge og spesielt for alle dere på vestlandet. Vi er allerede på ballen og skal innlede samtaler med Fjord Motorpark, for dette er noe vi som klubb gjerne vil se i mål og det åpner en del muligheter for alle som driver på vestlandet som kanskje ikke har mulighet til å kjøre helt til østlandet for å kjøre på bane. :)

 

Og et innblikk for alle på Østlandet hvordan det blir å måtte kjøre på tvers av landet for å komme til et banetreff :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Og et innblikk for alle på Østlandet hvordan det blir å måtte kjøre på tvers av landet for å komme til et banetreff :D 

 

Er ikke helt uvant med å kjøre over lengre strekker, men jeg tror nok at en del andre i området her får seg en liten vekker. :p Vi håper jo at vi får til noe med Fjord slik at det er attraktivt for alle å kjøre litt ekstra for å kunne kjøre på banen. Når så mange fra vest kommer til øst, så må jo de fra øst også ta turen. (håper jeg da)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.