Anbefalte innlegg

I går kveld skjedde det jeg aldri trodde skulle hende meg. Kantkjørt felg! : bh :

Er utrolig forsiktig og nøye med alle mine biler så dette er noe som må fikses asap.

Etter å ha vært i kontakt med noen felgreparasjons firmaer så viser det seg at det er veldig vanskelig å få rettet på slik polert alukant.

Østfold Felgteknikk har verktøyet og kunnskapen men det koster mer enn det smaker.

 

Dette er en replica felg av et eller annet slag, men jeg klarer ikke finne maken på nett.

Så hvis noen kloke hoder her på forumet har noen tips til hvor jeg kan finne en slik felg så blir jeg veldig glad : rock :

 

Evt hvis noen mener de vet om noen kan reparere slikt, så si også gjerne i fra. Det trenger ikke bli 100%, men om kanskje ripene kan

maskin-poleres e.l.

 

 

37914569182_54d9bb6ba2_c.jpg

 

24094153428_99bd8925f7_c.jpg

 

24094153398_f6fbe56338_c.jpg

 

14815067153_9b58098a91_b.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er i alle fall en RS6-2 felg, da i replica som du selv sier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er i alle fall en RS6-2 felg, da i replica som du selv sier.

 

Jepp, helt klart en RS6 felg. Men sliter med å finne en som har slik maskinert/polert kant :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne fikser du selv med en rondell og fint papir.

Blir nok aldri 100, men blir nok endel bedre. :)

 

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står ikke noe om innpress på det du leter etter, men her e i 20x9 et 25. Bare å hive inn et skambud å håpe. De var uansett ikke ille priset da. Da har du evt 3 i reserve tilfelle du kommer borti igjen[emoji4]

 

https://www.finn.no/107217322

 

Sent fra min WAS-LX1 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne fikser du selv med en rondell og fint papir.

Blir nok aldri 100, men blir nok endel bedre. :)

 

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

 

Ja jeg har hørt med et felgreparasjons firma som kan få dette greit fikset med slip og polering :)

 

Står ikke noe om innpress på det du leter etter, men her e i 20x9 et 25. Bare å hive inn et skambud å håpe. De var uansett ikke ille priset da. Da har du evt 3 i reserve tilfelle du kommer borti igjen[emoji4]

 

https://www.finn.no/107217322

 

Sent fra min WAS-LX1 via Tapatalk

 

Sendt deg PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.