Lokallagstreff 2. November - Dolly Dimples Oasen 19:00

Anbefalte innlegg

Da er det dags igjen! Vi prøver ut ny plass denne gangen, og satser på Dolly Dimples på Oasen Storsenter. I og med at de stenger kl 21, så setter vi fra kl 19:00 istedet for 19:30 som me har pleid å hatt.

 

Kan forøvring og ta imot kontantbetaling for julebord og :) E på jobb te kl 19, men eg kjøre rett bort etter eg har stengt dørene der.

 

«Kom innom da, vell» : haha :

 

-Magnus

 

- - - Updated - - -

 

Tar og med skiltplater og klister hvis det e noen som trenge! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobber kveld denne uken, får dessverre ikke mulighet å komme

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

suns me ska endra denna tradisjonen te noe aent enn torsdager : cry-very-sad-and-oppgitt-face :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Preika litt med dei på Dolly idag, og de har pizzastykker liggende frem til kl 20 dersom noen ønsker å få noe mat i seg ! :)

 

Vi har fått reservert bord der nå også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer :) sko og hatt ein skiltramme å noe klister Magnus :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for oppmøte idag! :) Alle syns det va fint å verr på Dolly? Tenkte å gi de en tilbakemld å høre koss de syns det va å ha oss der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir tilbakemelding på vegne av Ronny eg då : haha : Regne med endel dele samme oppfatning? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.