#1 Skrevet November 7, 2017 (endret) Hovedstyret ønsker velkommen til VACN Subzero 18 (Vintertreff) 8-10.Februar 2018 Kjøring tre dager, Torsdag, Fredag og Lørdag. Mer informasjon, program og priser kommer senere. Diskusjon om treffet tas i denne tråden. Vi ses! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2017 Det høres kaldt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2017 Det høres kaldt ut Litt knotete å kjøre på vannet om det er godt og varmt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2017 Litt knotete å kjøre på vannet om det er godt og varmt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2017 Det bare måtte være en som kom med den bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2017 Må jo nesten få til en tur denne gangen og da! Var ihvertfall moro å teste bilen på is forrige gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2017 Dette blir kjempegøy. [emoji4] Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 9, 2017 Følger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 10, 2017 Jeg gleder meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 10, 2017 Blir det mulighet for å kunne kjøre reversert også denne gangen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 10, 2017 Blir det mulighet for å kunne kjøre reversert også denne gangen? Ingen rygging på banen! [emoji14] Vi får se litt an isen utover helgen i samråd med banemannskapet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 11, 2017 Ingen rygging på banen! [emoji14] Vi får se litt an isen utover helgen i samråd med banemannskapet Tjaaa baklengskjøring blir det jo litt av,men.. Men greit å kunne snu litt på det om det blir oppkjørt. Går ut ifra at banelayout blir noenlunde likt tidligere år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 22, 2017 Banen blir nok ganske lik neste år ja. Det meldes om 15 cm is tykkelse nå, så det går riktig veg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 22, 2017 Banen blir nok ganske lik neste år ja.Det meldes om 15 cm is tykkelse nå, så det går riktig veg. Hvordan forhold meldes det om på hytta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 22, 2017 Hvordan forhold meldes det om på hytta? Den blir varm og god med alle rettigheter. Mye god mat og drikke. Mye intressang mysikk i varierende volum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 22, 2017 Bare satse på mest mulig svinger som ikke nyper i utgang så man mister moment :-) Blir gøy dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 27, 2017 For de som ikke har fått det med seg allerede, så er program og priser lagt ut: https://vacn.no/artikler/treff/hovedtreff/531-vintertreff-2018 Så da er det bare å glede seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 27, 2017 Veldig surt, er siste helga i offshoreturen min dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 28, 2017 Blir det mulighet for å kunne kjøre reversert også denne gangen? Kanskje jeg skal holde meg unna ost og vin denne gangen så jeg også får kjøre søndagen og forhåpentligvis reversert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 28, 2017 Kanskje jeg skal holde meg unna ost og vin denne gangen så jeg også får kjøre søndagen og forhåpentligvis reversert Så lenge du tar ost og vin bare på fredag så går det vel? Bare ta en liten hvil lørdagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 28, 2017 Så lenge du tar ost og vin bare på fredag så går det vel? Bare ta en liten hvil lørdagen. Bra tenkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 29, 2017 noen som booker overnatting på Femundtunet - leilighet /rom :> ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 29, 2017 noen som booker overnatting på Femundtunet - leilighet /rom :> ? Ikke tilgjengelig på valgte datoer får jeg opp der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 30, 2017 Ikke tilgjengelig på valgte datoer får jeg opp der?Må ringe direkte. Nettsiden deres er "stengt" for vinteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 30, 2017 Rom kan bestilles av Rolf på Femundtunet på mail; Rolf Mobæk rolf@femundtunet.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...