Anbefalte innlegg

Heisann! noen som har 18" felger til salgs? :) (kan også vurdere 17" eller 19")

Gjerne billigst mulig, skal bruke de til vinterfelger, så felger med helt nye sommerdekk er ikke interresant. Kan godt betale litt ekstra for rett type felg, Avus og lignende er av stor interesse! :) Må være uten kast og sprekker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse så jo ikke så værst ut da, iallefall ikke etter ett strøk eller to med maling :) Skal tenke litt på saken, mulig å få fraktet noe slikt da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Har et sett 18 mega felger.

litt kan kjørt på en felg om jeg husker riktig

 

Mega_Futera.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse så jo ikke så værst ut da, iallefall ikke etter ett strøk eller to med maling :) Skal tenke litt på saken, mulig å få fraktet noe slikt da?

 

Jada! Skal alltids få til noe :D bare å si ifra det. Tar av dekkene før salg. Kan kanskje få sendt dem via en kompis som jobber på mekonomen. Kan hende vi kan fikse litt billigere frakt da! Send meg en pm du!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det så jeg fant meg ett felgsett med nesten helt nye Hakka R2 dekk her oppe i Trondheim, så da har jeg fått kjøpt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

_1204934466.jpg I have these in the picture for sale, 18"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.