#1 Skrevet November 9, 2017 (endret) Heisann! noen som har 18" felger til salgs? (kan også vurdere 17" eller 19") Gjerne billigst mulig, skal bruke de til vinterfelger, så felger med helt nye sommerdekk er ikke interresant. Kan godt betale litt ekstra for rett type felg, Avus og lignende er av stor interesse! Må være uten kast og sprekker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2017 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=102880529&fks=102880529 Har disse som skal bort. Blir tøffe med en runde plastidipp eller om man vil pusse de opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2017 Disse så jo ikke så værst ut da, iallefall ikke etter ett strøk eller to med maling Skal tenke litt på saken, mulig å få fraktet noe slikt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2017 Hei Har et sett 18 mega felger. litt kan kjørt på en felg om jeg husker riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2017 Disse så jo ikke så værst ut da, iallefall ikke etter ett strøk eller to med maling Skal tenke litt på saken, mulig å få fraktet noe slikt da? Jada! Skal alltids få til noe bare å si ifra det. Tar av dekkene før salg. Kan kanskje få sendt dem via en kompis som jobber på mekonomen. Kan hende vi kan fikse litt billigere frakt da! Send meg en pm du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2017 Da ble det så jeg fant meg ett felgsett med nesten helt nye Hakka R2 dekk her oppe i Trondheim, så da har jeg fått kjøpt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2017 I have these in the picture for sale, 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...