#1 Skrevet November 26, 2017 Har kjøpt en 1985 100 CS quattro, og lurer på å sette inn framseter fra en C4 S4/S6. Er dette noe som passer greit inn, eller må setene modifiseres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2017 Det er bolt on, men husk at elekriske stoler har annen innfesting enn stoler med manuell justering. Baksetene i C4 er derimot ikke bolt on i C3 og D11/4C. De passer, men det må modifiseres litt her og der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2020 Gammel tråd, men jeg prøver likevel: Er el. framstoler umulig å montere eller eller går det å med litt tilpassing? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2020 (endret) Det er mulig. Men du bør/må ha de originale festebrakettene som du sveiser i gulvet. Deretter må du skjære bort det fremre festet for de manuelle stolene. Strøm er grei skuring å hente ved releholderen under dash ved rattet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2020 Slik ser det ut under teppet. Fullt mulig å lage egne fester. Litt 2-3 mm plate og sveise fast en mutter på undersiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2020 Takk for nyttig info. Nå ser det ut til at jeg har fått tak i manuelle stoler som jeg kommer til å sette i, til å begynne med. Men da har jeg info i.t.f. jeg får lyst på el. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...