A6 2.7 BiTq avant vurderes solgt, evt. i deler

Anbefalte innlegg

Har en '99 A6 2.7 BiT avant quattro (tidligere klubbil) som jeg vurderer å selge hel eller i deler, usikker på om jeg har tid til å få den på veien igjen.

 

Har vært stoppet av politiet og må vises på Trafikkstasjon og EU for å komme på veien igjen.

 

* Motor virker å være veldig bra stand, men servopumpen er dårlig og lager ulyd.

* Ny mansjetter på drivaksler foran, noen smådeler byttet av slager og luftinnsug.

* Nye endeledd

* Har justerbart senkesett til den, samt nesten komplett forstilling fra Meyle som ikke er satt på (det som står på er bra)

* 3 sett frontlykter 2 DEPO, et orginalt med dårlige fester, orginale xenon.

* Skinninteriør, sort, slitasje på førersete ellers bra.

* RNS-E Navi

* Bra bremser, men bør vel sees over ettersom den har stått i noen år.

* Magnaflow performance eksos

* Endel pakninger til motor kan følge med

(har også mye andre deler liggende til A6)

 

Negativt:

* Rust i framskjermer og generelt nederst på alle dører (kan få med rustfrie dører i andre farger)

* Usikker på girkasse, har ikke fått kjørt mye med den

* Dårlig servopumpe

* Kun piggfrie vinterdekk, bra dekk, men sviker rundt felgen.2017-10-08 13.07.04.jpg

 

Som sagt usikker på om jeg skal selge eller reparere, men hvis noen er interessert, så ta kontakt.

Kan muligens dele opp bilen hvis jeg får kjøpere på større ting (motor / interiør / understell)

 

Tenkte på ca 15' for hele bilen, med forbehold om å kunne trekke salget.

2017-10-08 13.07.13.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

manuell eller automat?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel Ronny Eriksen sin gamle, han skulle bygge om til manuell men vet ikke om det ble gjort før han solgte den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Automat, er nok den gamle til Ronny Eriksen tror jeg, ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.