B5 A4 og S4 gulvteppe og interiør

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurer egentlig bare på om interiøret (da spesielt i form av gulvteppe og taktrekk osv) er det samme i a4 som i s4 B5?

Tenker på selve stoffet og evt fargealternativer. Kan jeg med andre ord hente ut et gulvteppe fra en a4 og sette i en s4? vet jeg kan gjøre det, men blir det likt som s4 har orginalt om dere skjønner? :)

 

Mvh

Torstein

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fins ganske mange farge alternativer til både a4 og s4, men de fleste s4 er levert med onyx (sort) gulvteppe og taktrekk, mens a4 har ofte lyst taktrekk og gjerne mørke grått eller blått gulvteppe. Fins a4 med onyx gulvteppe og tak og, men taket er mer sjeldent. Er også forskjell på facelift og preface taktrekk, men det går å bygge om :) gulvteppe er likt på sedan og avant :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for godt svar :) Vet du noe om det er mulig å få tak i nytt gulvteppe/taktrekk? Renovert eller nytt eller whatever :P

Har Audi Tradition kanskje? Har ikke lett igjennom hele den siden, men ikke funnet noe så langt, men mulig jeg leter på feil kategori..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg aldri tenkt over pleier jo å være i ganske god stand i de fleste biler, men går evt ann å høre med møller, de fører mye b5 deler fortsatt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.