Sommerdekk 245/30-20 på 9" felg

Anbefalte innlegg

Sitter å ser etter nye sommerdekk til sommeren som jeg skal ha på mine nye 9x20 Vossen felger på min TTS

 

Vurdere Vredestein Ultrac Vorti eller Vorti R evt Goodyear Eagle F1 Asymetric 2 , noen som har noen erfaringer med disse dekkene , har kjørt på Goodyear tidligere og vært fornøyd , hvilke dekk passer best til bilen og til felgene som er 9" brede , dimensjonen jeg ser på er 245/30-20

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter å ser etter nye sommerdekk til sommeren som jeg skal ha på mine nye 9x20 Vossen felger på min TTS

 

Vurdere Vredestein Ultrac Vorti eller Vorti R evt Goodyear Eagle F1 Asymetric 2 , noen som har noen erfaringer med disse dekkene , har kjørt på Goodyear tidligere og vært fornøyd , hvilke dekk passer best til bilen og til felgene som er 9" brede , dimensjonen jeg ser på er 245/30-20

 

Hei,

 

Vet ikke om du har fått svar, men ang. dim på dekk så har jeg 235/30-20 på 8,5" felg. Blir litt strekk og felgen stikker bitte litte gran utenfor. Har rotorfelgen fra Audi så er den sølvkanten som stikker litt ut.

Jeg har nankang dekk og de er kjent for å være smale da.

Men tipper det vil bli noe av det samme med 245/30 på 9" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.