Hvor kjøpe nye orginaledeler til golf 2

Anbefalte innlegg

Husker for noen år tilbake at det var en side i (Nederland?) eller noe der de hadde utrolig mye nye deler til eldre Volkswagen, men klarer ikke finne ut hva det heter.

 

Noen som vet? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er egentlig på jakt etter ganske mye. Skal begynne å restaurere en bil, så da er det greit å begynne å kjøpe inn deler..

 

Men jeg skal ta en titt på det du sendte. Takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er egentlig på jakt etter ganske mye. Skal begynne å restaurere en bil, så da er det greit å begynne å kjøpe inn deler..

 

Men jeg skal ta en titt på det du sendte. Takk

 

Da må du starte med å lage tråd om bilen din :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg skal gjøre det bare jeg kommer i gang å får begynt så.. ting tar tid.. Bilen har bare stått lagret i garasjen siden 2007 så.. : haha :

 

Det er en 86 GTI 16v 2 dørs. Søker etter de originale smale GTI listene, men finner ingen. Skulle helst hatt de nye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det skal godt gjøres å få tak i nye OEM lister. Men finnes en som lager repro deler til

Mk2. Usikker på hvordan kvaliteten er da:(

 

Sjekk ut: http://www.vwmk2man.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det skal godt gjøres å få tak i nye OEM lister. Men finnes en som lager repro deler til

Mk2. Usikker på hvordan kvaliteten er da:(

 

Sjekk ut: http://www.vwmk2man.com

Et generelt tips, så styr unna han der. Alan Cassetta finner du mye dritt på om du søker rundt litt, både når det kommer til dårlig kvalitet og like dårlig kundebehandling.

 

Sidelistene til GTI 85-87 er det svært liten sjanse for å finne nye noen steder, så din beste sjanse er pene brukte eller NOS-deler til en altfor heftig pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samt pumpeboksen under bilen... hvorfor er det ingen som selger repro av den??? Skulle hatt en slik

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et generelt tips, så styr unna han der. Alan Cassetta finner du mye dritt på om du søker rundt litt, både når det kommer til dårlig kvalitet og like dårlig kundebehandling.

 

Sidelistene til GTI 85-87 er det svært liten sjanse for å finne nye noen steder, så din beste sjanse er pene brukte eller NOS-deler til en altfor heftig pris.

 

Hvor får jeg tak i NOS deler da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samt pumpeboksen under bilen... hvorfor er det ingen som selger repro av den??? Skulle hatt en slik

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

 

Ja, merkelig.. : bh : Skulle hatt den jeg å..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det er slike deler å få tak i i Mexico? Er da ikke så lenge siden disse bilene ble produsert der? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får jeg tak i NOS deler da?

NOS = New Old Stock. Altså gamle deler som har ligget lagret lenge uten å ha blitt tatt i bruk.

 

Angående deler fra Mexico eller USA, så kommer det an på hva du skal ha. Sidelistene på f.eks tidlig US-GTI er forskjellig fra den europeiske GTI-en. Når det gjelder sidelistene, kan du sende en mail til VW Heritage og høre om de har planer om å reprodusere disse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytter ikke å kjøpe brukt. Di svetter somregel i sjøten..

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva gjør forresten denne boksen? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva gjør forresten denne boksen? :confused:
Hovedpumpa. Filter og trykkakumulatoren sitter på den.. er bare ei løfte pumpe i tanken..

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å få bilen til å fungere uten denne? Tenker da på om det er mulig å lage noe annet der, en annen løsning eller ett eller annet uoriginalt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er mulig det. Men er nok lurt å ha med trykkakumulatoren.

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Ikke funnet noen som selger. Kanskje disse her den fortsatt. Er 2 typer.. en med en trykkregulator som har tykkere diameter.. men har begge 2 liggende. Men tror den tynnere er for pl

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant fler forskjellige typer ettersom jeg bytta årstall både på jetta og golf. Jeg tenker å bestille en herfra : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.