Lakkering av sinkslipp på Touran, flere som har fått det dekka?

Anbefalte innlegg

Har funnet flere tilfeller av sinkslipp på bakluka på Touranen. Er det flere her som har fått lakka opp disse?

Når jeg har snakka med ansatte på Møller så virker det som det er litt jackpot på hvem du treffer når dette skal vurderes. Sånn kan det jo ikke være. Skal innom til uka å få en vurdering av riktig person pga var ikke på jobb i jula.

På Passaten fikk vi lakka opp taket pga rust rundt festene til railsa, men rett etter det endra Møller reglene for å få slike ting dekka. Men da var jo den bilen over 9 år gammel og hadde gått over 250'km, men hadde et "kjent" rustproblem.

Touranen er "bare" 6 år, og har ikke gått 100' km enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man får avslag på sinkslipp på 1.5 år gammel bil med 23k km så kan det bli tøft. Er det hull på sinkslipp er det avslag. Da er det ytre påvirkninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få det fikset og selg bilen. disse ruster sykt. 2 kompiser har hatt sånne og de rustet så fort de fikk de tilbake fra rep.

Han ene måtte bytte panser og bakluke vet eg. Kan sjekke om de fikk dekket alt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk 70% dekning på min 2011 touran på fals rust dører og rust under kitt på a-stolper

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få det fikset og selg bilen. disse ruster sykt. 2 kompiser har hatt sånne og de rustet så fort de fikk de tilbake fra rep.

Han ene måtte bytte panser og bakluke vet eg. Kan sjekke om de fikk dekket alt.

 

Er det noe VAG som er bra for deg Lasse:p, du vil at alle snart skal selge bilen sin snart eller: haha : de bilene jeg ser med mest rust på jobben er se som generelt er dårlig vedlikeholdt. Har fler kunde biler som er over 5 år og ikke har rust eller sinkslipp. Finner rust på Toyota, bmw og fler som kommer inn som brukt biler. Skulle ønske vag gikk over til kompositt bakluke og plastskjermer for. En del andre merker har dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har mistet respekten for VAG det er bare å innrømme ,men eg kjøper nok VAG igjen eg eiger og kun VAG nå 7stk :P. Å det må jo være lov å gi velmenende råd til medlemmene:p enkelte modeller er bare å styre klar. Er du imponert av kvaliteten?? Motorer og Rust?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har mistet respekten for VAG det er bare å innrømme ,men eg kjøper nok VAG igjen eg eiger og kun VAG nå 7stk :P. Å det må jo være lov å gi velmenende råd til medlemmene:p enkelte modeller er bare å styre klar. Er du imponert av kvaliteten?? Motorer og Rust?

 

Motor. Bank i bordet bare en EGR på 1.6 tdi for meg selv På de jeg har hatt. Rust og sinkslipp kunne vært bedre ja. For og være helt ærlig, jeg er ikke imponert over noen merker. ALLE har problemer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man klarer å finne et hull i lakken, så menes det vel ytre påvirkning og dekkes ikke. Sikkert mulig med noe goodwill hvis bilen er ny nok, fulgt servicer og stemningen er god forøvrig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk 70% dekning på min 2011 touran på fals rust dører og rust under kitt på a-stolper

 

Kan du utdype dette..... hvor?

 

Og ja, definitivt ikke bra hos noen bilmerker. Handler mye om vedlikehold. Har en nabo som har vaska Passaten sin kanskje 2 ganger i året (en 3C) og fra vi flytta hit for ca 3 år siden har den gått fra å være strøken til å få masse rust.....

 

Må få understellsbehandla bilen innen neste vinter, det er iallefall et stort mål.... rust er noe dritt.... og norske salta veier (UTEN at vi skal dra igang noen diskusjon om nettopp det i denne tråden)

 

Får prøve meg innom Møller så fort jeg har tid.

 

Var innom i jula, men da hadde de som hadde med dette å gjøre ferie selvfølgelig. Håper jeg er heldig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.