Anbefalte innlegg

Sitter å ser etter sommerdekk på dekkonline i dimensjon 245/30-20 til min TTS , er det noen som har erfaring med dekket fra Lexani ? er dette et godt dekk sammenlignet med f.eks GoodYear

 

https://www.dekkonline.com/cgi-bin/rshop.pl?s_p=Lexani-LX-TWENTY-245_30-ZR20-97W-XL&details=Ordern&typ=R-283019&cart_id=92904952.129.82088&ranzahl=4&Breite=245&Quer=30&Felge=20&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=20&Transport=P&dsco=129&sowigan=So&m_s=3

Profil_LX-TWENTY.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner ikke til de, men har kjørt flere sesonger på andre billigdekk fra dekkonline. Star Performer UHP kan varmt anbefales, støyer lite, sporer særdeles lite og sitter meget godt på veien. Prisen er også veldig hyggelig. De verste dekkene jeg noen gang har kjørt på er Hankook Ventus Sport.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører Lexani i 245/35-20, og er godt fornøyd.

Bilen ble levert med Continental (samme dimensjon), og de var ikke spesielt mye bedre. Plagsomt kort levetid på de, faktisk.

 

Skal du ta den helt ut på Autobahn, hadde jeg gjerne valgt andre dekk, men til normal bruk holder Lexani lenge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører Lexani i 245/35-20, og er godt fornøyd.

Bilen ble levert med Continental (samme dimensjon), og de var ikke spesielt mye bedre. Plagsomt kort levetid på de, faktisk.

 

Skal du ta den helt ut på Autobahn, hadde jeg gjerne valgt andre dekk, men til normal bruk holder Lexani lenge.

 

Hvordan er de på vått føre da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem så langt, i hvertfall ikke med en liten diesel....

Har riktignok bare brukt de en halv sesong, så det gjenstår å se hvordan de er til våren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe erfaring med lexani, men Kjørt Nankang i mange år, først ns2 og nå ns20. syns dette fungerte utmerket på a4en, men på s4en er de helt tåpelige rett frem på våt asfalt, slipper fint i 3 gir på vei ut på e6 osv xD men sideveis grepet syns jeg er helt ok, hvertfall til normal kjøring.

Har også ett sett med landsail og det er som å kjøre på snø på våt asfalt:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også ett sett med landsail og det er som å kjøre på snø på våt asfalt:p

 

Åssen Landsail dekk er det du har?

 

Jeg har 235/35/19 (skoda superb 2010) og 205/50/17 (opel vectra 2005).

Begge bilen er det LANDSAIL LS588 UHP dekk på, andre sesongen på Opel`n, å dekke funger meget bra på våt asfalt, har enda ikke klart å få vannplaning med di dekkene og di er meget støy svake.

Hadde CONTINENTAL før på skoda`n i 225/40/18 å di støyet mye mer.

 

Beklager for at dette innlegget ikke omhandler noe om Lexani dekk. Men jeg vil si at LANDSAIL LS588 UHP er et helt greit billig dekk for vanlige man i gata.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.