Anbefalte innlegg

Hei,

i tråd med den nasjonale sammenslåingen er også Nord- og Sør-Trøndelag slått sammen til et lokallag, nemlig Trøndelag Lokallag! :)

Vi har noen ildsjeler som jobber aktivt med å arrangere treff et par ganger i året, men med sammenslåingen håper vi at dette kan høyne aktiviteten hos alle VW og Audi-entusiaster i Trøndelag Fylke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det treff i trøndelagen så er det supert! Artig å treffe andre i klubben, fra samme "området" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trøndelag er nå ett og 2018 er året!

 

Satser på vårmønstring med grilling og det hele så skal vi være litt frempå i treff-tråden og få folk på lokallags-treffene på Lade : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i distriktet litt lengre nord som har noe mindre lokale treff? Jeg har flytta fra trondheim området og til verdal. Jeg var innom lade flere ganger på disse annonserte søndagene ifjor, men ingen andre dukket opp eller var der da. Kjipt med bomtur når jeg bor et stykke unna :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i distriktet litt lengre nord som har noe mindre lokale treff? Jeg har flytta fra trondheim området og til verdal. Jeg var innom lade flere ganger på disse annonserte søndagene ifjor, men ingen andre dukket opp eller var der da. Kjipt med bomtur når jeg bor et stykke unna :P

 

Hei!

Det er svært sjeldent vi klarer å skrape sammen noen treff lengre nord.

Ifjor hadde vi et knalltreff på Stjørdal dog, med flott vær og grilling den 1.mai

Dette frister til gjentakelse også i år :)

I 2013 (tror jeg det var) hadde vi et treff i Namsos, da kom det bra med biler :)

Litt sprøtt å tenke på at det er 5 år siden det har vært et ordentlig treff nord for flyplassen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte rykter om at treffet på stjørdal var bra ja :) Om dette kan repeteres i år, skal jeg garantert ta turen. Er jeg ferdig med småtteriet på s2'n så tar jeg med den :) Har hobby garasje litt sør for byen, så ikke umulig at jeg får til å svinge innom lade ved en anledning også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle til å si det. Sol og en plass med softismaskin, så klarer vel de fleste rote seg til Stjørdal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er ny banner under produksjon, denne er vel klar til noen mai-treff og Våler 2018! :)

 

 

4LInBK9.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.