Kjøp av lakk - spesial butikker i Follo området

Anbefalte innlegg

Hvor hen i Follo/ nærheten av Ski finnes det en bil-lakk butikk som lager lakk på spraybokser med din farge kode?

Og en lakk butikk som har mer utvalg, utstyr o.l. enn standard bil/bygg rekvisita butikk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen og Torshov pleier som regel å fikse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende dem lager lakk ifra kode.Men tenkte ikke på slik type butikk.

 

Men tenkte mer på en spesifikk lakkbutikk. Da de fører mye annet av lakkbokser og annet utstyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt lakkbokser med fargekode og 2-komponent, men da bør den brukes innen 2 uker.

Bruk enten akryl, eller base og egen klarlakk. Meca blant annet lager dette.

Husk at vi har rabattavtale med Meca.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BilXtra i Lillestrøm har en egen lakk-avdeling i kjelleren. Fikk laget en sprayboks med rett fargekode til min bil der i sommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en liten rettelse. Nå er det ikke spray lakk etter lakkkode jeg er på jakt etter. Men det andre utvalget som slike butikker selger.

F.esk 2 komponent matt klar lakk osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en liten rettelse. Nå er det ikke spray lakk etter lakkkode jeg er på jakt etter. Men det andre utvalget som slike butikker selger.

F.esk 2 komponent matt klar lakk osv.

 

Det har de samme stedene. Du bruker en "plastknott" i bunnen til å blande inn herderen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit... Jeg gir meg... Får bruke Google. ..

 

 

Det jeg tenker på er spesial butikk, ikke biltema, Mekonomen, jula, clas, meca,torshov, osv.

 

F.eks:

http://www.multilakk.no/startsiden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit... Jeg gir meg... Får bruke Google. ..

 

 

Det jeg tenker på er spesial butikk, ikke biltema, Mekonomen, jula, clas, meca,torshov, osv.

 

F.eks:

http://www.multilakk.no/startsiden

 

Hvordan skal vi vite hvor du ikke vil handle? Jeg ser du har endret første posten nå. Jeg skal ikke tvinge deg til å handle på Meca, de har det aller meste man trenger. Men nå er jeg litt borskjemt og kan handle på sentrallageret til Meca på Gjøvik.

Jeg fant disse i Ski, http://www.mipacoating.no/lang-NO/startside

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer lenger med å høre på faktiske gode tips her i tråden, enn å legge vrangsida til fordi du "vet" hva en butikk fører når du hører et kjedenavn..

 

Mobirek i Lillestrøm HAR en egen lakkavdeling med alt mulig av tilbehør for lakkering, SELV om de er med i Bilxtra-kjeden. Der finner du det samme som på f.eks Multilakk. Jeg har bodd i Lillestrøm og handlet mye lakkrekvisita der når jeg holdt på å pusse opp biler dengang. Og jeg har vært mye nedom Multilakk som du linker til, sin avdeling nedi Haugesund her. Mye det samme på begge plassene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det med "vrangsiden", men bare å nevne kjedenavn og at de lager lakk ut av kode, er det mange som gjør.

Tar selvkritikk på først å formulere meg dårlig i starten.

 

Men det er helt topp som du nevner spesifikt navn, selv om den er i en kjede. Er slike tips jeg var på jakt etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøjjemeg, det er aktivitet i lokallagsavdelingen på forumet! : eek :: rock :

 

Jeg pleier å handle på Jim's Lagerutsalg på Brobekk, de blander akkurat det du skal ha, både på boks og for sprøyte.

 

Ellers så er det St.Hanshaugen Farvehandel, som mange skryter av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.