#1 Posted February 21, 2018 Ideelt sett 155/65 og 165/60 for eksempel, men alt er forsåvidt aktuelt! Også gjerne noe rimelig da dette er til litt testing, bare. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2 Posted February 22, 2018 Noe som skal kjøres på? 4 stk? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#3 Posted February 22, 2018 Nja og ja! Om de er brukbare så er jo det fint, 4 stk. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#4 Posted February 23, 2018 Har 4 dekk som står på noen Allycat felger jeg har liggende. Mener å huske det er 186/60-13, men er ikke noe å kjøre på da de er veldig gammelt. Er kun felgene jeg skal ha. Har omlegger, så å få dekka av er ikke noe problem. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#5 Posted February 23, 2018 Send meg en pm med pris ink frakt så kan vi se. Synd det må sendes 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#6 Posted February 23, 2018 Dekka skal du få hvis du vil ha de. For meg er det søppel uansett. Får ikke ordnet noe via vacn-ekspressen? Edit, usikker på hvor mye det er igjen på mønsterdybde. Har dette noen betydning? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...