Leie av bukk/lokale på Østlandet

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet av noen som leier ut bukk på timesbasis eller lignende i Østlandsområdet? Ser at flere treff på google er nedlagt og ikke er i drift lengre.

Andre tips? Kanskje du har et verksted med bukk som du vil låne ut for en grei timespris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statoil i moss har 3 4 søylere til utlån på timebasis, men den forsvinner når jernbaneutbyggingen setter igang :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke vært der på 100 år, men Statoil på Bjerke hadde bukker før i hvertfall?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke vært der på 100 år, men Statoil på Bjerke hadde bukker før i hvertfall?
Den delen ble nedlagt for 99år siden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, de på Storo og Bjerke har kapitulert for noen år siden, dessverre. :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den delen ble nedlagt for 99år siden :)

 

Ja, de på Storo og Bjerke har kapitulert for noen år siden, dessverre. :/

 

Da er det vel om trent 99,5 år siden jeg fikk leid meg verksted da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kan man ta i leie for sånt a? Hvor lenge er det snakk om ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kan man ta i leie for sånt a? Hvor lenge er det snakk om ?
Det kommer ann på om du tørr å la folk holde på alene eller om du skal være tilstede og/eller hjelpe til. Jeg har pleid å ta alt fra 300,- til ei kasse med kaffe, pluss mat om jeg hjelper til. Da selvfølgelig at det ikke tar mer en 3 - 4 timer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det ikke noe sted hvor man kan få løftet bilen i oslo og mekke litt?

Tenkte å få min løftet for å drive med litt vedlilehold før vinteren og saltlaken kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser dessverre dårlig ut. Jeg fant ikke noe i min søken. Eneste jeg vet er slike ungdomsklubber for de under 25-ish, ligger vel en på Grorud eller i området der. Husker ikke hva det heter i farten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har en i Arvika. Men litt langt å dra dit...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom på at KNA har kjøpt Tyrigrava i Svartskog, og der skal de pusse opp og lage skrulokale hvor deres medlemmer (som klubben er) kan komme og benytte seg av. Dog er nok ikke dette klart før 2020 eller senere, men da blir det i det minste et alternativ. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.