Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min 03/04 A4 1.8TQ Avant.

 

Grei bruksbil,

km stand: ~252000

Farge: mørk blå

Interiør: sort recaro helskinninteriør, elektriske forseter. (samme som i S4/RS4?).

Utstyr: elektrisk soltak, elektriske vindu fremme, orginal 2 din spiller, men er nå skiftet ut til 2 din kenwood dab+, kjørecomputer, vinterhjul på 16" orginale felger (muligens modne for utskifting), sommerhjul på replika rs 17" felger (2 sesonger gamle), s-line understell.

Chippet (ukjent "fabrikat")

 

Mangler:

Litt rust i begge hjulbuer fremme (Standard), noen små parkeringsbulker, liten ulyd i forhjulsstilling ved stillestående sving (verkstedet fant ikke ut hvor lyden kom ifra, multilinken er ikke så veldig gammel.) Får av og til opp motorlampe, med misfire som feilmelding. Tankmåler viser ikke mer enn 3/4 ved full tank.

 

Vedlikehold mens jeg har eid bilden:

Bremser og klosser rundt om (forrige eier hadde satt på feil størrelse skiver/klosser : bh :)

Vannstuss på bakside av toppen

Service på klima

1 endeledd med påfølgende 4 hjulskontroll

oljesensor i bunnpanne og olje/filterskift

luftfiler og pollenfilter

 

Bilen har aldri sviktet den tiden jeg har hatt den (~2,5 år)

Bilder kommer

 

Pris ~50000/bud (ingen innbytte)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt til salgs, Eu OK til Februar 2021. Ordnet ulyd i forhjulsstilling. Veldig bra vinterbruksbil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen ? Lov å komme med bud. I veldig bra bruksstand og eu ok til 2021.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.