Diskusjonstråd VACN Våler 1. - 3. juni 2018

Anbefalte innlegg

What happens i Våler, stays in Våler! [emoji23]

 

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som gleder seg? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årets event! :D Gleder meg som en unge : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette og rudskogen treffet som er årets høydepunkt ja. [emoji4][emoji16]

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våler er en høydare ja. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Good news til alle som liker å gnikke og gnu på lakken sin. Vår fantastiske samarbeidspartner Car Spa tar turen med en henger full av godsaker på lørdag og søndag! Jeg vil tro at de også kjører demo på sine produkter. Absolutt noe å få med seg!

 

carspa.jpg

 

carspa2.jpg

 

Vi har også laget en quiz som vi har fått tak i en god del flotte premier til. Mer om dette på selve treffet! Vi ønsker å takke de som har bidratt så langt!

 

Kjenner du noen som vil ha en stand hos oss eller vil profilere seg på en eller annen måte, si fra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sweet :D

 

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flissundet Motorservice AS tar også turen til Våler med en liten stand og demobil. Så her er det muligheter for å diskutere tuning og få gode tips til eksos og lignende hos de neste helg. :D

 

Flissundet.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Mulig for meg som kommer som fotograf og ha litt photoshoot med noen biler på banen etter kjøringa er ferdig på kvelden en av dagene?

Så at det var noen som knippset litt i fjor.

 

Men nå som det er sladding på hele banen så går det kanskje bort til feing av potetåker og gummi rester?[emoji16][emoji16][emoji16]

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Mulig for meg som kommer som fotograf og ha litt photoshoot med noen biler på banen etter kjøringa er ferdig på kvelden en av dagene?

Så at det var noen som knippset litt i fjor.

 

Men nå som det er sladding på hele banen så går det kanskje bort til feing av potetåker og gummi rester?[emoji16][emoji16][emoji16]

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

 

Vi ser det litt an. Skal sjekke med baneeier når vi er i gang, samt at vi skal kjøre filmrunder i tillegg. Men vi får nok til noe. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det forresten noen som har en kjøredress til låns for noen heat i løpet av helgen? Til en tjukking nordfra.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det forresten noen som har en kjøredress til låns for noen heat i løpet av helgen? Til en tjukking nordfra.. ;)

 

Tar med min, men mulig det blir litt smått. Ta kontakt på treffet så kan du prøve.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 1300kr for en rimelig kjøredress hos Gundersen. Ikke FIA godkjent, men det duger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det forresten noen som har en kjøredress til låns for noen heat i løpet av helgen? Til en tjukking nordfra.. ;)

 

Tar med min som er for passe tjukke folk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med min som er for passe tjukke folk

 

Jeg tar gjerne og låner den par runder. Kan nok hende jeg må utvide den litt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VIKTIG INFO: Det er ekstremt tørt i skog og mark for tiden på østlandet, dette betyr ekstrem skog/gressbrannfare og derfor er det ikke lov å bruke engangsgriller eller bålpanner på campen i helgen som kommer! Det er satt opp en tønnegrill midt på plassen og klubben har med gassgrill som alle kan benytte seg av! Dette er veldig viktig å få med seg, så spre ordet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VIKTIG INFO: Det er ekstremt tørt i skog og mark for tiden på østlandet, dette betyr ekstrem skog/gressbrannfare og derfor er det ikke lov å bruke engangsgriller eller bålpanner på campen i helgen som kommer! Det er satt opp en tønnegrill midt på plassen og klubben har med gassgrill som alle kan benytte seg av! Dette er veldig viktig å få med seg, så spre ordet!

 

Blir det satt opp skilt med dette ved innkjøring til camp og? Mange som kommer på treff som ikke leser på forumet/Facebook. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det satt opp skilt med dette ved innkjøring til camp og? Mange som kommer på treff som ikke leser på forumet/Facebook. :)

 

Setter vår printemann på saken! Takk for tips!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er lurt.

 

Hva med anti-lag testing da? [emoji14]

 

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er lurt.

 

Hva med anti-lag testing da? [emoji14]

 

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Deikkje greitt!!!! 🤣[emoji23][emoji106] Tror ikke Aslan fyrer opp bilen kl 01.30 igjen....

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anti-lag kan de som vil få teste på banen i EDRU tilstand. :) Ellers blir jeg like sur som i fjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, silkkert ikke dumt.

Men litt lett rusing får vi klare oss med, er ikke alle bilene som spyr ut slil som Aslans. :D

 

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antilag er vell fint så lenge man har med seg en edru kompis og det ikke er midt på natta? [emoji23]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, silkkert ikke dumt.

Men litt lett rusing får vi klare oss med, er ikke alle bilene som spyr ut slil som Aslans. :D

 

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

 

Så lenge dere ikke har drukket, og klokken ikke har passert 12, så skal dere få lov og bilene ikke spytter flammer. Etter det er det campreglene våre som gjelder. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert innlegget mitt vedrørende brannfare, det er kun lov å benytte seg av tønnegrillen som står der og gassgrillen vi har med som står på samme plass. Vær så snill å si dette til alle dere kjenner som kommer, så vi slipper brann. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.