#126 Skrevet Mai 30, 2018 Blir sikkert et par klipp man kan bruke til vacn film ja. [emoji106] Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Mai 31, 2018 Vi har takket på facebook, men vil gjerne takke her også. Samt vise dere hvor mange som bidrar til klubben vår når vi spør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Mai 31, 2018 Været ser ganske "treffsikkert" ut også! https://www.yr.no/sted/Norge/Hedmark/V%C3%A5ler/Braskereidfoss/langtidsvarsel.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Mai 31, 2018 Været ser ganske "treffsikkert" ut også! https://www.yr.no/sted/Norge/Hedmark/V%C3%A5ler/Braskereidfoss/langtidsvarsel.html Jepp! Har vært å hamstret litt solkrem slik at man ikke blir rosa. Blir varmt i helgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Mai 31, 2018 Et lite stemningsbilde på vei til Våler.. Gleder oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Mai 31, 2018 Mmmmm Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Mai 31, 2018 Stemningsbilde med veldig enkel "gjett hvor jeg er konkurranse " [emoji16] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Mai 31, 2018 Stemningsbilde med veldig enkel "gjett hvor jeg er konkurranse " [emoji16]Må være et bollestopp dette. [emoji106] Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juni 1, 2018 Da var endelig Skyttbakk Racing au på vei! Arendals apekattene kommer Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juni 1, 2018 Det ryktes slicksforbud?!? WTF?!?!?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juni 1, 2018 Det ryktes slicksforbud?!? WTF?!?!?!?Klasse 3 har som vanlig lov å bruke slicks.Klasse 1 og 2 kan kun bruke semi-slicks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Juni 1, 2018 På plass med kamera i siste svingen inn mot mål. [emoji469] Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juni 1, 2018 På plass med kamera i siste svingen inn mot mål. [emoji469] Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Forventer nesten noen glansbilder når jeg kommer imårra[emoji56] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juni 1, 2018 Statens vegvesen på plass ved utkjøringa til hovedveien. De stoppa heldigvis ikke meg i S6n. Er jo ikke orginal... Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juni 1, 2018 Statens vegvesen på plass ved utkjøringa til hovedveien. De stoppa heldigvis ikke meg i S6n. Er jo ikke orginal... Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Hvor? Ved E6 eller nærmere banen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Juni 1, 2018 Hvor? Ved E6 eller nærmere banen?Grusplassen der. Sent fra min SM-G950F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juni 1, 2018 Grusplassen der. Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Så de står ikke på veien engang.. rett å slett bare for å "fakke" de som skal inn til banen med andre ord.. Feigt spør du meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juni 1, 2018 Ta bakveien over demningen, funker hver gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juni 1, 2018 Ta bakveien over demningen, funker hver gang. Ja, kjør baksida nedover. Ta av ved CircleK før storbrua i Elverum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Juni 2, 2018 Og om man kjører om Kongsvinger kjører man over brua og til høyre i rundkjøringa ved Esso. Da kan man nyte synet av vakker trehusbebyggelse på veien: ja :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Juni 2, 2018 Hvor var alle sammen?. Var en tur nedover i dag, men mindre og midre folk for hvert treff. Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Juni 2, 2018 Hvor var alle sammen?. Var en tur nedover i dag, men mindre og midre folk for hvert treff. Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Har passert over 100 betalende biler på banen, 60 nye bare i dag. Så der er jo folk her. Utstillerfolket kommer i morgen, siden det ikke er før da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Juni 2, 2018 Jo. Men synes det blir mindre og mindre oppmøte. Tenkt for ca 10 år siden.... da var det oppmøte da Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Juni 2, 2018 Jo. Men synes det blir mindre og mindre oppmøte. Tenkt for ca 10 år siden.... da var det oppmøte da Sent fra min SM-G925F via Tapatalk For ti år siden var det dobbelt så mange medlemmer også. Viktigste er at de som kommer storkoser seg. Om alle tar med en kamerat eller to så ruller ballen fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Juni 3, 2018 Medietråd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...