#1 Skrevet April 24, 2018 Hei Trenger tips om hvordan jeg får dette hullet til å se ok ut. Skal plastidip over, så perfekt resultat trengs ikke. Ei heller ikke noe pen bil ellers, så billig, rask og OK er stikkord her. Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2018 Lim en plate på baksiden og fyll i med sparkel. Puss ned å lakk over. Alternativt få tak i delefanger.. Ruben har kanskje en liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2018 Lim en plate på baksiden og fyll i med sparkel. Puss ned å lakk over. Alternativt få tak i delefanger.. Ruben har kanskje en liggende. Delefanger blir ikke helt det samme da listene er blendet på min. Men høre greit nok ut det. Vanlig sparkel eller plastsparkel? Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2018 Ganske fornøyd med resultatet mtp det er første gang. Fikk profilen på 'skiltrammen' greit fram og Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...