Speedline felger og dimensjoner

Anbefalte innlegg

Har en VW cab med Audi Speedline felger (på to av de står det BBS) 5x112, 8,5x19" ET48, Centrum 57,1mm, men ønsker litt bredere sporvidde bak. Har surfet rundt en del for å se hvilke ET som finnes på disse felgene.

 

Her er mitt resultat:'

8,5"

BBS Speedline 5x112, 8,5 x19" ET48, Centrum 57,1mm

BBS Speedline 5x112, 8,5 x19" ET43, Centrum 57,1mm

 

9"

BBS Speedline 5x112, 9x19" ET33, Centrum ?

BBS Speedline 5x112, 9x19" ET41, Centrum ?

BBS Speedline 5x112, 9x19" ET48, Centrum ?

BBS Speedline 5x112, 9x19" ET52, Centrum ?

 

Så mitt spørsmål er om det er noen som vet om det finnes 8,5 med mindre ET en 43? Jeg vil ikke bruke spacers.Vw_Cab.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke det finnes flere varianter av disse felgene. Når jeg drodler litt med innpresskalkulatoren så ser det ut som senterene fra 9x19 ET 33 vil gi effektiv innpress på ca ET 39 om de blir brukt i tønnene du har i dag. Da vil de jo sitte 9mm lenger ut på hver side. Dette er teoretisk, har ikke prøvd. Forøvrig er spacere en meget legetim måte og øke sporvidden på. Tøff Beetle! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alternativt så kan du sette på en 9" ET33 bak? En halv tomme viser ikke så mye, og den ekstra kanten er jo bare tøft :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar, da får jeg gå på jakt etter et par 9" ET 33 felger. Får prøve med å flytte over dekkene til 9" og se hvordan det blir.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9" ET 33 ble litt for brede etter min smak, stikker ut ca 10 mm. 

Speedline_9_et33_oversikt.jpg

Speedline_9_et33_over3.jpg

Speedline_9_et33_over2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk 33-sentrene med 48-tønner?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.