Monterings skade Skoda Superb 2016?

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Kjøpte bruktbil for noen mnd siden, fant firt en skade på bakfangeren som jeg ikke forstår hvordan har kommet. Etter vår kjennskap har bilen ikke vært borti noe og i tillegg så forstår jeg ikke hvordan skaden kan ha komme ved ytre påvirkninger. Fangeren ble lakkert før overlevering.

 

Jeg lurer rett og slett på om dette kan være monterings skade. Noen som kjenner til bilen godt nok til å si om det er mulig å lage denne skaden ved montering.

 

Så ikke skaden når vi overtok, men må innrømme at jeg ikke sjekket der så godt da det skulle vært lakkert. 0d2b6de714c42abbab8383590fd136fb.jpg509bc74170c5d1f4592f236d0b9f93b1.jpg6a8e5a888d0067de2cc96fe9cbf5ac24.jpg

 

Mvh

Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakkerer/selger burde ha sett det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger hadde ikke sett det, utrolig slett jobb fra hans del. Jeg vil tro lakkerer også ville sett det evt, men synes skaden er såpass rar ift å være påført fra utsiden, derfor jeg spør om noen vet hvordan det ser ut på innsiden og om det er mulig at dette har skjedd ved montering. Arbeidet ble gjort fort/hastet, så at noen har vært litt kjapp ser jeg ikke som umulig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg ser det ut som om det er noe på baksiden som har forårsaket dette, men for å lage en sånn utover skade på en plastfanger , det klarer du ikke for hånd.. da må det være at bilen enten er rygget i noe også er det noe på innsiden som har skadet fangeren eller så har den blitt påkjørt. Altså fangeren har gitt seg og gått ut igjen . Umulig å å få til ved montering. Men jeg fikk veldig gromsete bilder på tlf. En annen ting jeg tenkte på var hvis fangeren var transport skadet(noe som ofte skjer) også har de bare lakkert den uten å reparere,men det ville vært rart... For den ser du når du matter fangeren , og når du grunner og når du legger base og når du legger klarlakk, sånn at det skulle ikke være mulig og overse...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skaden har nok kommet etter fangeren er lakkert. Men om skaden har kommet fra yttre påkjenning, så synes jeg det er rart at det ikke er noen andre skader.

 

Mvh

Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja selvfølgelig trykket inn fra utsiden,men at det er noe på innsiden av fangeren som ikke har gidd seg da.. trenger ikke å få noen synlige skader på utsiden .. spørs hva du treffer og hvor hardt/fort. Hvis de har rygget inni den med en annen bil feks inne på verkstedet kan de få det til uten at det blir store skaden .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.