VACN 25år på Hellerudsletta

Anbefalte innlegg

Syns det var mye fine biler utstilt ! Også så mange som 3 Corradoer ! Det er gromt.

Jeg syns kanskje at de som var så heldige og være 1 av 3 i hver klasse hvor den ene (i noen tilfeller) fikk muligheten til og fortelle om bilen sin til alle sammen - fikk litt lite tid ?

Det ble litt mye "tøysing" om "Og du har hatt bilen siden mai" (Eller mars eller hva nå enn det var..) Og lite mulighet for eier og utdype ?

Men hvis man plutselig står der så er det kanskje likegreit med kort prosess ? Ikke vet jeg.

Var til tider veldig vanskelig å høre hva som ble sagt og.

Og i tilegg syns jeg direkte synd på eieren av t1en som ble "hengt ut" om at det ikke var gjort noe med bilen og at den vr utrygg på veien. Om du så hvordan tilstanden var når han begynte så hadde du sett att det var lagt ned rimlig nye timer i den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel Jørgen Slips som var speaker,dessverre pinlig å høre på,spesielt under premieutdelinga,mye surr og babling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns kanskje at de som var så heldige og være 1 av 3 i hver klasse hvor den ene (i noen tilfeller) fikk muligheten til og fortelle om bilen sin til alle sammen - fikk litt lite tid ?

Det ble litt mye "tøysing" om "Og du har hatt bilen siden mai" (Eller mars eller hva nå enn det var..) Og lite mulighet for eier og utdype ?

Men hvis man plutselig står der så er det kanskje likegreit med kort prosess ? Ikke vet jeg.

 

Vet klubben har prøvd i mange tilfeller å snakke med eierne om bilene sine ved premieutdeling, dessverre så svarer folk ofte bare "Felg, senk, polert" selvom det er ligger maaasse jobb bak. De fleste liker nok ikke å snakke foran masse folk. :)

 

Personlig synes jeg det morro å få si noe om bilen for å rettferdiggjøre at man står der og mottar en pris. :)

 

Var vel Jørgen Slips som var speaker,dessverre pinlig å høre på, spesielt under premieutdelinga, mye surr og babling.

 

Vet han har vært speaker på mye annet og hvor jeg synes han gjorde en ok jobb. Vet ikke hva han hadde fått av innstrukser på forhånd i dette tilfellet, men det ble rotet en del, jeg ble feks ropt opp 3 ganger (jeg fikk 1 premie) da han leste av lappen feil.

 

Kom vel også med et par kommentarer om det andre kjønn som ikke var helt på sin plass på et sånt event, selvom det var et forsøk på å være morsom. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme tanken satt jeg med, hadde shina motorrom, men tenkte å åpne om jeg så en dommer, men det så jeg ikke.

Føler det ødelegger inntrykket av bilen med panseret oppe:)

 

Hehe.. Hadde panser både oppe og igjen da dommerne gikk forbi, men selv om det så nærmest strøkent ut nedi der, hjalp ikke det det spøtt! :P

Men det var ikke det som var poenget heller, bare veldig gøy å være med på jubileumsutstillingen! :)

Fikk pratet med flere 'cabeiere', og fikk overraskende mange komplimenter for rusten, men blank bil. Kan ikke gjøre stort mer enn dette, men så er ikke jeg vant til å konkurrere heller, da!

 

Synes det er VELDIG synd at folk mener deres bil ikke er utstillbar, jeg har alltid stilt ut, uansett hva jeg har kommet med. Om ikke annet blir det noen bra bildemuligheter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Bjørn Erik.Hadde selv heller ikke regnet med noe premie da jeg nærmest har en standard GTE,morro å vise mangfolde i klubben.Men hadde uansett vært morsomt å hørt hva man eventuellt fikk poeng for.Savner også noe mer luftavkjølt,vet det er noen meget strøkne eksemplarer i klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns det er mega artig å stille ut bil selvom jeg ikke regner med noen premie. Er ikke det som er poenget for min del heller. Er som fler over her skriver, gøy å være med å stille opp (selvom jeg har vært altfor passiv i lengre tid) og vise mangfold. Og ikke minst få delta på et jubileumstreff, som inneholdt mange fine biler og absolutt verdige vinnere som vant. Og som corrado eier må jeg bare si at jeg elsket corradoen som vant 3 plass beste VW.

 

Tusen hjertelig takk til de som stod på for å få gjennomført dette treffet. Vi hadde det helt toppers!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for gode ord! Vi savnet også flere folk. Håper det kan ta seg opp på utstillingen på Rudskogen i september. Og om dere kjenner folk som er medlem eller ikke medlem som henger i samme miljø som dere, kan dere spørre hvorfor de ikke tok turen til Hellerudsletta? Hadde vært litt spennende å fått litt tilbakemeldinger på hvorfor folk ikke tok turen. 

 

Jeg syns det var flott med alle dere som kom, selv om jeg ikke fikk tid til å nistirre på alle bilene, så er jeg veldig glad for at dere tok turen! 

Vi valgte jo å ta dette innendørs på Hellerudsletta siden klubben er 25år, og da trengte man ikke tenke så mye på vind og vær siden man sto under tak. 

 

Vi ønsker jo å se mangfoldet i klubben, så du trenger ikke en 100% strøken bil med felger til uante summer for å stille ut, vi vil gjerne se alt! Min bil er ikke den peneste i gata, jeg har rust, steinsprang, dårlig til å vaske, bremsestøv på felgene og rot innvendig, men jeg kan gjerne stille ut bilen siden det er min bil, og det er den jeg kjører med et glis nesten hver dag. Håper at flere kan tenke i den banen og stille ut bilen sin sånn som den er. :)  Jeg garanterer at det er minst en annen i hallen/på plassen som syns at akkurat din er dritkul, uansett hvordan den ser ut. 

 

@Kristian Larsen Som flere har skrevet, så tror jeg nok det var forsøk på humor som kanskje ikke alle tok. Det var litt synd at det kom feil ut, jeg tror ikke det var meningen at det skulle høres ut som at han ble hengt ut. Bilen var et smykke i seg selv altså!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.