Anbefalte innlegg

Er alle kommet i feriemodus eller? skal vi møtes å prate litt bil, å sjekke updates på bilene? Jeg har da enda ikke klart å få golfen kjørbar, men det ser ut som den kan få litt pleie nå i helga :klapp: Må se om Jostein har lyst å hjelpe meg med å fikse litt eksos å sånn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er alle kommet i feriemodus eller? skal vi møtes å prate litt bil, å sjekke updates på bilene? Jeg har da enda ikke klart å få golfen kjørbar, men det ser ut som den kan få litt pleie nå i helga :klapp: Må se om Jostein har lyst å hjelpe meg med å fikse litt eksos å sånn...

 

Jeg kommer hjem ca 10-15 før vi reise te utlandet en tur, kan se om d passe då. Æ har solgt bilen ;(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer hjem ca 10-15 før vi reise te utlandet en tur, kan se om d passe då. Æ har solgt bilen ;(

 

Hørte snakk i det ja... det va jo trasi! e den solgt tel en entusiast i klubben da? Ska du ha dæ egen bil da? eller e det kun firmabil på dæ ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er alle kommet i feriemodus eller? Må se om Jostein har lyst å hjelpe meg med å fikse litt eksos å sånn...

 

Har tatt ferie nu... deilig! :) kjøre te piteå på torsdag ettermiddag... men kan godt treffes etter vi e tebake den 17...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tatt ferie nu... deilig! :) kjøre te piteå på torsdag ettermiddag... men kan godt treffes etter vi e tebake den 17...

 

eyh... æ ska å dit :) når på Torsdag kjør du ? vi tenkte åsså å kjør da ;) vi kan ta lokallagstreff i Piteå.. skal kjøre a4 nedover :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ey ey.. kor arti.. veit ikkje heilt katti vi kjøre.. men trur det blir litt på ettermiddagen...

kordan a4?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte snakk i det ja... det va jo trasi! e den solgt tel en entusiast i klubben da? Ska du ha dæ egen bil da? eller e det kun firmabil på dæ ?

 

Hei , e solgt te en som tar vare på ting og som blir medlem. Ny bil er på plenleggeren men ikke kjøpt enda, må finne den rette. Vi skal selge golfen te Hanne også å ha bære en bil + jobb bil om æ får.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.