Lakkstift til e-Golf - Oryxhvit

Anbefalte innlegg

Samboeren hadde e-golfen sin på service her om dagen og i den forbindelse så ba jeg hun kjøpe med en lakkstift så jeg kan fylle i litt steinsprutskader før jeg polerer og vokser bilen.

 

Men, i følge han bak disken på Møller, så har de ikke lakkstift med denne fargen hos Møller.

 

Kan det virkelig stemme? Har funnet på nett andre steder, men hadde jo vært behagelig å bare kjøre innom ett sted og kjøpe en også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Perlemor fås ikke på lakkstift, men hvis du drar innom noen med scanne utstyr får du en farge som er lik, bare uten perlemor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Perlemor fås ikke på lakkstift, men hvis du drar innom noen med scanne utstyr får du en farge som er lik, bare uten perlemor.

 

Ahh, det forklarer det!

 

Mulig jeg bare bestiller på nett. Er fler som sier de har oryxhvit. Mulig det er uten perlemor, men det bør uansett bli bedre enn å ha sorte flekker på panseret :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer at du ikke får lakkstift, er 3sjikt lakk, men du får ett sett med 3 spraybokser. Hvit base, perlemor og klarlakk til slutt. Jeg måtte ta ut et slikt et selv da jeg har kundebiler og bruktbiler som kommer inn med den fargen. Rart Møller ikke tilbydde deg dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.