Karosseri/ramme produsenter og selgere i Norge og utland

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe nye originale/alternative karosseri- eller rammedeler til bl.a. golf 09?

 

Jeg trenger (en del av) selve rammen rundt døra med kanal, men finner ikke helt hvem som produserer disse delene eller selger dem (noen veldig få utsalgssteder er funnet). Er dette noe Klokkerholm, Diecrichs etc. lager? Har sendt en mail til Veng og speedautoteile nå, men vet ikke om dette er noe de kan skaffe når dette ikke er tilgjengelig på siden deres..

 

 

Delenummer er 5K4 809 835 og den ser slik ut (hvis noen lurer):

Ramme.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en del slikt til andre biler på Møller, det koster ofte nesten det samme som uoriginalt, som ikke passer bra.

Jeg ville ha sjekket med Møller først, hvis du ikke allerede har gjort det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuelt utkapp fra en skade-bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dra på møller eller en hogger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver og sjekker litt rundt nå, ser ut som det kun er merkeforhandlere som kan skaffe dette. Var bare så rart at en slik del ikke var mer tilgjengelig. Tenker da på alle de som skal fikse kanaler og rust foran ved skjermfestet. Hvor får bilskadeverksted sine deler fra når de ikke trenger hele rammen, men bare kanalen med litt av A-stolpen. Det må jo bli mye ekstra kapp til overs så det virker litt uøkonomisk. Blir som å kjøpe en hel bil bare for at man skal ha motoren, og så kaster man resten av bilen..

 

Skal sjekke litt med huggere, men ser ut som selvplukk er på vei ut og da må de selv kutte på mål/bilde fra meg. Vet ikke hvor villig de er til det, men får se hva de sier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.