Lokallagstreff i Tønsberg, Torsdag 09.08 Kilden kinosenter kl 18.30

Anbefalte innlegg

Vestfold lokallag gjentar suksessen, og inviterer igjen til treff på Kilden kinosenter og Groovy diner!

 

2018_25660.JPG

 

 

Vi spiser i 18.30-tiden, men kom så du får sparket nok dekk på parkeringen først!

 

2018_25658.JPG

 

Parkering på øvre felt mot syd-øst som forrige gang, jeg regner med at alle har fine biler siden det kun er to dager før treffet på Hellerudsletta!

 

Vi satser som vanlig på fint vær, kan hende vi tar en tur i området etter maten denne gangen også?

 

Meld deg på, så vi kan si sånn ca hvor mange som kommer for å spise! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både jeg og fruen kommer! [emoji4]

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen sende meg en melding eller no slikt litt tidligere på torsdagen så jeg husker på det? Kalender og varsel er ikke lett å bli klok på så slike ting går fort i glemmeboka: haha :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber til kl22:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen sende meg en melding eller no slikt litt tidligere på torsdagen så jeg husker på det? Kalender og varsel er ikke lett å bli klok på så slike ting går fort i glemmeboka: haha :: bh :

 

Siden du har meldt deg på via Facebook-siden til lokallaget vil det dukke opp en påminnelse om arrangementet derfra. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer:) dog 10-15 min etter 18.30 da jeg må hente fruen på trening 18.30 i Tønsberg sentrum :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer:) dog 10-15 min etter 18.30 da jeg må hente fruen på trening 18.30 i Tønsberg sentrum :)

 

Det går helt fint! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wohoo!!

 

Husk at dette kan være siste ordentlige sommerdag på en stund, så møt opp, folkens! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble igjen en suksess med treff på Groovy Diner i Tbg og en liten tur på hjul utover Nøtterøy. På Kiwi hadde de dessert for dem som ønsket det, og de siste dro hjemover allerede i 22:30-tiden! Takk for et knallbra treff til alle som kom!

 

https://photos.google.com/share/AF1QipP6U2o6PgEB-lgLYa9tjW88zN981biY232mlx1OIBtxAqzZGwIIRnr6wr3HltIt_Q?key=R0Z0ckNLeFNTVkNiVGwybE9qVk1aZTJNcXZRNHF3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.