Samkjøring til VACN 25år på Hellerudsletta 11. aug kl 07:30.

Anbefalte innlegg

2018_25691.jpg

 

Lørdag er det endelig duket for VACN sitt store jubileumstreff på Hellerudsletta utenfor Oslo. Du skal vel dit?

For dem som ønsker det kjører vi sammen innover med startpunkt ved "Marché" (By the Way) på Grelland ved Holmestrand. Vi samles i enden av bensinstasjonen før påkjøringen til E18.

 

Cirkle K: Grelland 2, 3089 Holmestrand (By the Way/Marché)

 

Vi kjører kl 07:30 (og venter ikke selv om du er påmeldt!), så vil du være med, møt opp i god tid. Det er en del som skal stille ut bilene sine og har tidsfrist for innkjøring til utstillingen.

Gi gjerne beskjed om du henger deg på hjul! ;)

NB! Tidspunktet for avreise kan bli endret om ny info kommer fra Hovedstyret. Følg med i tråden.

 

Vi gleder oss til en fantastisk spennende dag sammen med masse folk fra VACN - og deg! : vinke :

 

Kjør pent!: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, bare håper jeg kan klarer å stå opp :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, bare håper jeg kan klarer å stå opp :P

 

Jaaa, det gjelder vel oss alle? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak. Vi (og jeg) gleder oss stort til å treffe dere. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak. Vi (og jeg) gleder oss stort til å treffe dere. :)

 

Vi gleder oss, også!

MEN, ser at åpningstiden er endret fra kl 10 til kl 11 i dag i programmet. Stemmer dette? Greit for relativt langveisfarende å vite ang startpunktet for samkjøring.

 

- - - Updated - - -

 

Bra tiltak. Vi (og jeg) gleder oss stort til å treffe dere. :)

 

Vi gleder oss, også!

MEN, ser at åpningstiden er endret fra kl 10 til kl 11 i dag i programmet. Stemmer dette? Greit for relativt langveisfarende å vite ang startpunktet for samkjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innkjøringa stenger kl 10:00 – så man må være der tidlig. Vær der rundt kl 08:00 - sakset fra Hovedtråden til Treffet.

 

Forventet over 200 biler til utstilling.

 

Og det åpnes for publikum kl 11.00 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Even. Vi trenger litt tid inne i hallen for å få ut eksos og roe ting. Plus maneg ønsker å gjøre litt quick detailing etc... så vi åpenr for publikum kl 11. Men stenger for innkjøring kl 10.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om avreise kl 07:30 i morgen!

 

Til tross for info om at vi skal møte kl 8 i morgen på Hellerudsletta, reiser vi som planlagt i samlet flokk (de som vil) fra Grelland/Marché kl 07:30.

Vi bruker litt i overkant av 1 time inn. Uansett hvem som har meldt seg på reiser vi PRIKK kl 07:30 og venter ikke på noen, så møt opp i god tid.

 

Det er ikke muligheter til å vaske bilene på området, så det bør du tenke på om dette må til for deg. Det meldes om sol i morgen hele veien inn, med andre ord, ingen nedbør.

 

Kjør pent innover (husk at vi representerer en stor bilklubb med godt omdømme). ;)

 

Vi gleder oss! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Softwash på Skjetten er en av de nærmeste selvvaskeanleggene i området, sånn til tips. :)

 

Vi gleder oss til å se dere og liker initiativet til samkjøring!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

... så vi åpner for publikum kl 11. Men stenger for innkjøring kl 10.

 

På face-arrangementet står det at det er fra kl 10. Så de som bare leser face (og som ikke stiller ut) kan risikere å trippe utenfor en time?

Burde face oppdateres til start kl 11?

(Har meldt det samme i hovedtråden)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På face-arrangementet står det at det er fra kl 10. Så de som bare leser face (og som ikke stiller ut) kan risikere å trippe utenfor en time?

Burde face oppdateres til start kl 11?

(Har meldt det samme i hovedtråden)

 

Har endret dette nå, og oppdatert med eget innlegg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.