Anbefalte innlegg

Noen som har dekk å anbefale? Sitter nå på 265/35R20 originalt på en 2008 S8. 

 

Må bytte alle 4, sitter nå på ContiSport men sporer veldig og er slitte. Tidligere hatt Goodyear Eagle F1 på en A6 dog mer profil. 

 

Setter mer pris på komfort og forbruk og gjerne felgbeskyttelseskant... Noen som vet om noen ålreite dekk? Står mest mellom Goodyear F1 og Potenza S0001 nå. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører nå på Goodyear Eagle F1 Asymetric 3. Da i en noe mer beskjeden dimensjon, 225/45-17. Lite støy, sporer ingenting og lavt forbruk. Passat 3bg 4motion, ferielastet bil. Gikk på ca 0.55 Stavanger - Kristiansand - Stavanger. Så har ingenting vondt å si om disse. Er også veldig fornøyd med Pirelli P Zero Nero GT, men tror nok disse trekker mer drivstoff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å hatt F1 i alle tre generasjoner, ble jeg litt trekt når siste gen OGSÅ blir nær firkantet etter å ha stått over natten. Blir bra etter noen km, men irriterende.

Min dekkpusher kunne allikevel fortelle meg at det er felles for alle 'high performance'-dekk, så da får det vel være sånn! :p Størrelse 235/45-17, 235/35-19 og 245/40-17.

 

Helt fantastiske på våt vei og som Freddy sier; svært lite sporing. Alle mine har hatt kantbeskyttelse, men vet de finnes uten så sjekk før du handler!

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Går nok for F1 versjon 2 framfor 3 dog. Koster 600kr mer per dekk for 3... 

 

Skal sjekke felg størrelse, 275/35R20 var drøye 2000kr billigere enn 265/35R20 for 4 stk. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.