*HJELP* Luftfjæring Audi q7 2017 modell

Anbefalte innlegg

Jeg har en Q7 etron fra 2017 med adaptiv luftfjæring. Jeg har sett at noen q7 er veldig lave og jeg antar at disse har luftfjæring sport. Er det noen som vet om man kan gjøre om standard luftfjæring til luftfjæring sport? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan med VCDS/Odis/Vas kode den litt lavere eller du kan bruke senkestag og få den veldig lav. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Er dette problematisk på noe vis eller takler understellet det greit? Hvor mye lavere er luftfjæring sport originalt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er noe som heter Sport når det kommer til luftunderstell eller om det er bare én type.

 

Jeg har lite greie på luftunderstell men har ikke hørt om noen som har hatt nevneverdige problemer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kan man få den lavere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med VCDS er 17mm maks.

 

Kort fortalt forandrer du alle minsteverdiene på alle fire hjørner - du trekker da 17mm fra laveste høyde. Googler du finner du hvilken modul du må inn på og hvilken adaptation adresse du må bruke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips. Finnes det en guide eller en tråd som viser dette mer i detalj?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligger nok flere der ute om du søker litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ingen ting desverre. Bare andre biler. 

 

Er det ingen som kan vise meg eller hjelpe meg hvordan jeg kan endre høyden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.