Gokart Andebu/Håskenheim fredag 14 september kl 19, og grilla pølser på ranchen!

Kryss av for det som passer!   

5 stemmer

  1. 1. Kryss av for det som passer!

    • Jeg skal kjøre gokart!
    • Jeg blir med på farmen!
    • Jeg skal spise pølser på farmen!


Anbefalte innlegg

image.png.cbca74fc61adb7cb94e032d3924c62c7.png

Jeg har reservert banen til oss fra kl. 19, og håper at vi kan fylle startgrid'en! :)

Møt opp i god tid, husk at du må finne dress og slikt før du er klar. En halvtime i forveien bør være bra, så møt opp kl. 18.30.

 

Etter racet blir det pølser på farmen, så for at alt skal gå bra, er vi avhengig av at dere sier fra om dere skal kjøre gokart, spise pølser, kun være med på farmen eller hvilken som helst kombinasjon!

Bindende påmelding! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ikke til noen løsning for å melde på flere om gangen, så si fra i kommentarfeltet hvis du melder på flere! :)

Lokallaget sponser pølser og slikt, men ta med drikke til eget konsum. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med følge, vi begge skal kjøre og spise :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge en teori jeg har,legges lokallags treff på dager kona jobber kveld.. men sorry,denne gangen ser det ut til at jeg får gitt bort unga.. usikker på om jeg rekker opp til 18.30,da men.. Blir selvsagt med på pølsefest på farmen!🤨👍

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

I følge en teori jeg har,legges lokallags treff på dager kona jobber kveld.. men sorry,denne gangen ser det ut til at jeg får gitt bort unga.. usikker på om jeg rekker opp til 18.30,da men.. Blir selvsagt med på pølsefest på farmen!🤨👍

 

Kan ikke bare konemor slutt å jobbe slik at du får deg et liv? (Og her ble jeg ett hode kortere, så ikke si til din din hulde viv at jeg sa dette...!) Hyggelig at du blir med på det du rekker!! ☺

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg kommer med følge, vi begge skal kjøre og spise :)

 

Kjempebra! Horn i panner og alt, regner jeg med? :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ikke noe kjøring på banen, men skal forsøke å møte opp.

Kommer garantert til Farmen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fader, bor i synlig avstand, men frua har tinga fredagen med "jentene" så jeg må være hjemme med den nyfødte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Fader, bor i synlig avstand, men frua har tinga fredagen med "jentene" så jeg må være hjemme med den nyfødte.

 

Ta'n med da vel! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å rekke frem til dette. Er med på mat etterpå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fremdeles ikke for sent å melde seg på hverken til gokartkjøring eller pølser på Ranchen! 😃
7-8 stk har meldt seg på kjøring og litt flere til pølser. :)
Været er spennende med kanskje noen regndrypp mot slutten på gokarten.... O.o😏
Pølsene spises inne, så det bør være både tørt og varmt.
Meld deg på - dette blir nok en koselig kveld med flotte folk! : ja :😉

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et herlig treff/klubbaktivitet! 

 

Kjempe morro med go-kart på diverse vått føre og god stemning på ranchen etter :D Også en gledelig avsluttning på sommeren! 

 

Savner en oppsummering og noen bilder slik som dere pleier :p også ses vi på Rudskogen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Takk for et herlig treff/klubbaktivitet! 

 

Kjempe morro med go-kart på diverse vått føre og god stemning på ranchen etter :D Også en gledelig avsluttning på sommeren! 

 

Savner en oppsummering og noen bilder slik som dere pleier :p også ses vi på Rudskogen! :)

 

Selv takk! Det var en strålende aften! Er så glad jeg klarte å få til litt regn for deg, også! :D 

Har vært en sinnssykt travel helg her på Ranchen med fest på fest, overnattingsgjester og en tur på Dyrebeskyttelsen med to pusebarn som skulle vises frem i går før vi så Formel1 fra Singapore....Puh!  Hørte Beatrice tok bilder på gokarten - så legg dem ut! Referat kommer nok når arb.dagen er omme.... : ja :

Jeg har noen bilder fra Ranchen - bra pølsefest, må jeg si! ☺

 

 

September2018_2.jpg

September2018_3.jpg

September2018_9.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra oppmøte til god tid på gokarten, vi ble vel 11 sjåfører (Cato, har du listene kan du rette på dette hvis feil!?) i kartene i to til tre heat!

Det første heatet var relativt tørt, men med noen drypp ble 'førstesvingen' allerede litt glatt. 

Andre heat var definitivt glattere, så tidene gikk drastisk ned. Allikevel var det noen som utmerket seg også der.

Siste heatet begynte å bli ordentlig vått, og da ble i hvertfall ikke tidene bedre..

Men stemningen steg igrunn med heatene, og Glenn som driver stedet, mente vi var veldig blide til å ha kjørt såpass dårlig!

Ved en høytidelig premieutdeling fikk undertegnede medalje for beste tid, mens Lasse dro hjem premie for best 'over all'.

Jan Ivar ble endelig beseiret.. :D

 

Noen forlot følget allerede på gokartbanen, (Hyggelig å hilse på deg, Stig!) mens resten tok mer eller mindre obskure veier tilbake til Ranchen. 

Der vanket det grilla pølser til alle herrer og damer, og festen fortsatte med siste gjester ut døra i 03-tiden. 

 

Takk for supert oppmøte, god sportsånd og trivelig følge hjem til oss!

 

Hilsen AB&BE (referent)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bea tok flotte bilder på Gokarten - se den store, blide gjengen, da! : ja :

Gokart2018_2.jpg

Gokart2018_3.jpg

Gokart2018_4.jpg

Gokart2018_5.jpg

Gokart2018_6.jpg

Gokart2018_7.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til neste år allerede 😁 kjempe stemning med godt vær og riktig vær til alle føre B|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det ble igrunn 'passe vått' denne gangen!

 

Glenn hadde ikke sett en større samling blide tapere før, så det må vi absolutt ta med oss!  :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.