Vurderer salg av prosjektet mitt - Audi A4 B5 TQ 96mod

Anbefalte innlegg

Vurderer salg av prosjekbilen min da jeg smått innser at tid og penger ikke strekker til. Må ikke selges så den gies ikke bort, men vil helst at noen her kan gjøre den istand!

 

Bilen kan leses om her:

 

 

Litt usikker på pris, men det er veldig mye nytt og dyre deler på den til langt mot 40k, og ikke altfor mye å gjøre for å EU godkjenne den. 

 

- Passasjerdør foran kan ikke åpnes innenfra. Fant det ut her om dagen så det har plutselig bare skjedd.

- Må monteres eksos.

- Front må settes på plass igjen.

- Rust på skiver. Bør muligens dreie av ett lite lag der. Bremsene er helt nye foruten calipere bak.

- Må finne ut av feil på bremselys bak.

- Mangler litt montering rundt luftfilterboksen så bilen er ikke startklar.

 

Deler som følger med:

 

- Ny 2,5" eksos.

- 3" hfc.

- 2,5" DP.

- Nye like seter i bedre stand m/varme.

- ASA DM3 felger.

- Carbon lister m/gul søm.

- Ny Kenwood CD spiller.

- To fine bakdører til preface.

 

Sikkert noe jeg har glemt, så folk får bare spørre!

 

Bilen må hentes på henger da den ikke stater som sagt. 

 

Ser for meg en pris på 30.000kr da med ASA felgene. Ene framfelgen har dessverre en liten bulk så den siver luft. Og dekkene bør byttes.

 

Ta helst kontakt på 97544312. Flere kommer, men kan og sendes! Mulig den kommer på Finn.no etterhvert.

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir den ikke solgt her så kommer jeg til å prøve å få den EU - godkjent da det ikke er altfor mye jobb, også havner den på Finn.no attpåtil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan slettes. Blir såklart beholdt.xD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.