Solfilm/Soting & Lokale/Sted å skru

Anbefalte innlegg

Halloen! Vet ikke om denne regnes som reklame(?) men jeg driver en del med solfilm ved siden av jobb på en 50/50 hobby/profittbasis, så tenkte å si ifra siden dette jo fort koster mange mange tusen hos firma her i Norge. 

 

Holder til i Tønsberg rett ved E18, og gjør det for ihvertfall halve prisen eller enda mindre enn det vanlige firmaer tar. 

 

Har også mye solfilm som kan selges om man vil prøve selv av merket EWF Classic Black. 

 

Ellers har jeg også et stort verksted, dog med begrenset utstyr, men passer veldig fint til å skru 2-3 biler eller polere feks om noen skulle trengt å låne/leie det mot en symbolsk sum. 

 

Poster hovedsakelig siden dette er to ting jeg synes var veldig dyrt, og jeg gjerne skulle lånt et tørt sted å skru når jeg var litt yngre, så kanskje noen leter etter det samme nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du gjør ikke tilfeldigvis soting annet enn i a Tønsberg? Ser at mine ruter må gjøres opp igjen men er veldig vanskelig for meg å kjøre noe særlig rundt utenfor her jg bor.. Betaler gjerne ekstra for å slippe å kjøre så langt.. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.