Julebord - 10. November 18:00

Anbefalte innlegg

Allright folkens! Er dere klar?? :D

 

Vi gjentar suksessen fra i fjor, og lager til julebord nede i verkstedet i år også ! :) Denne gang arrangerer vi det litt tidligere på året, rett og slett fordi det må klaffe med diverse skiftplaner for de som leiger i verkstedet. Håper ikke dette lager noe krøll, og at så mange som mulig får muligheten til å bli med. 

 

Pris pr hode: 500kr  (Betales til meg enten kontant eller på Vipps på telefonnummer 949 86 229)

Påmelding tas her i tråden, eller på PM til meg. 

Dere må gjerne ta med dere følge, men gi meg beskjed om det, så får vi bestilt opp mat til de også :)

Ta med dere det dere ønsker å drikke, vi har øl på tappekran, men det er litt begrenset hvor mye det er til hver enkelt. 

NB! Jeg setter påmedlingsfrist og betalingsfrist til 1.november.

 

Vi får levert mat fra Lunch og Middagssentralen (her er det valgfritt med pinnekjøtt eller ribbe) og @Leif Inge Lie1 har brygget 3 forskjellige sorter øl for oss. Gi gjerne beskjed om hva du kunne tenke deg å spise denne kvelden, så får vi litt oversikt over mengdene jeg må bestille :D 

 

Som ifjor, har vi opprettet en Spotify-spilleliste som alle kan legge inn musikk på. Vi vil også lage en video som oppsummerer året, så hvis du har noe materiale å bidra med her, så setter jeg stor pris på at det sendes til meg :D 

 

 

 

KOMMER DU ? :) 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ og vegard stemme padthai catering 😁

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Julebordet i fjor var jo bare helt knall . Kjekt å samle så mange medlemmer til en alle tiders kveld :-) Ser veldig frem til årets julebord og håper minst like mange kommer . Husk at man får navnet sitt foreviget på veggen i lokalet som deltaker på dette : cool : , så hjertelig velkommen til å bidra til en artig og minnerik kveld :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som vil stemme på mat så vi får bestemt oss for dette ? :) Er snart igang med planlegging her nå! 🙌

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det hadde vært mulighet for en liten ribbebit (om det ikke koster noe ekstra) hadde det vært koz 😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om vi ikke kan få ordne det ;) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker jeg stenger mat-avstemningen iløpet av kort tid, ser ut for at det er klart flertall på julemat i år også :) Ting begynner å komme på plass nå! :D 

 

Takk til dere som har vært inne å stemt, det gjør det lettere for vi som arrangerer å ta en beslutning :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje vi skulle hatt en påmeldingsfrist slik at vi vet hvem som skal ha mat osv?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer, skal prøve å få ut info idag/imorgen, må bare få pris på mat først! :) 

 

Vil ha alle påmeldinger her eller på PM. Enklere å holde oversikt på den måten :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første post er oppdatert! Meld dere gjerne på allerede nå :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påmelding herved levert :-) Ølet står og putrer og koser seg i oppvarmet garasje :-) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg au! Men eg vill ha ribba! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ e med, julemat på mæ 😂

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er med, Ribba ønskes 😁

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pinnekjøtt på meg 👌

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Eg er med, Ribba ønskes 😁


Min mann : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som sitter på gjerdet? :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skriv meg+1 på listå. Vippse deg nå👌🏻

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Meg +1. pinna kjøtt på oss då:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flooottings! :D Ta gjerna å legg innpå litt musikk i Spotify listå i første-post, må jevna ut litt i den ser eg 😂

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då va ølet i kjøleskapet . Karbonering i to veker :-)

IMG_6983.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt over 2 uker til påmeldingsfrist her nå :) Klarer vi å bli like mange som vi var ifjor ? :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.