#26 Skrevet Oktober 14, 2018 Eg kan ikkje, men mulig eg kan ta turen innom sent om kvelden/tidlig natt for å sjå galskapen 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 17, 2018 Noen som har bilde/videomateriale av ting vi har gjort i år? Og vil sende det til meg? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 17, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 2 timer siden, Magnus Johannessen Lie skrev: Noen som har bilde/videomateriale av ting vi har gjort i år? Og vil sende det til meg? Har sendt noen bilder fra våler 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 19, 2018 Kan gå gjennom hiddenen å se ka eg har:) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 19, 2018 Ser ut for at vi har fått sponset en premie til vinner av quiz også! Kjekke folk vi har rabattavtaler hos! 🙌 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 19, 2018 Jeg, Vegard Hovde, reserverer følgende quiz-navn: Quizling. Mvh Vegard Hovde 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 19, 2018 Eg har tenkt litt på «Quizmas» 😂 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 19, 2018 Vist nån har nå tips til quiz'n, tulle spørsmål eller seriøse ting taes det imot med åpne armer 😁 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 23, 2018 (endret) Noen som har bilder fra Motorrama ? Trenge ett par til video jeg holder på å lage EDIT: Har fått tilsendt noen, men er det noen som har fra lokallagstreff? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 27, 2018 Ikke mange dagene til påmeldingsfrist nå! Vi har gjort rent gulv i lokalet igår, ble så rent som et gulv fra 40-tallet kan bli! Noen som har glemt å melde seg på? Kan ta imot påmeldinger og betaling på lokallagstreff førstkommende torsdag 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 27, 2018 (endret) @Geir Morten Larsen @Fridtjov Eidhammer @Lars Kristian Kleppe @Stian Torvestad @Dag Stian Gjerdevik @Anders Hettervik @Kristoffer Wardawa @Kjetil Lilleland @Andreas Reinholdt @Victor Kallevik De jeg kom på i farten jeg ikke har fått påmelding fra, er dere med ? 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 29, 2018 eg e me 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 29, 2018 Da er vi oppe i 19 stk påmeldte! Blir gøy det her! 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 30, 2018 Jeg er med, pinnekjøtt. 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 4, 2018 ENDELIG ferdig med å redigere video til julebord nå, etter 2 dager innendørs! haha ! Denne gleder jeg meg som en unge til å vise dere! 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 10, 2018 E eg me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 11, 2018 Da var årets julebord unnagjort Flott gjeng med masser av godt humør Takk til dere alle ! Da er det bare til å begynne å glede seg til neste års julebord med blant annet nye kulturelle innslag , haha 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 11, 2018 Takk for igår! Kjempeskoi! 🙌 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...