Feil på vindusheis Audi A4 B6

Anbefalte innlegg

Hei.

 

har en 2004 Audi A4 B6 der vindusheisen plutselig bare sluttet å fungere.

har bare elektrisk vindusheis foran.

fra fører siden kan jeg kjøre opp og ned vindue på passasjer siden, men ikke på føre siden.

på passasjer siden fungere det ikke å kjøre opp eller ned vindue med bryteren på passasjer døra.

har sjekket over sikringene men finner ikke sikring til vindusheis, å alt står på tysk. Noen som har vært borti noe lignende? Har å prøvd å kjørt diagnose uten at noe kommer opp.

håper på raskt svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører du om motorene går? Hos meg så røk wiren på begge framdørene. Lagde en dyi på det en gang, men den finner jeg ikke igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoren går ikke på fører siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos meg har dette skjedd tidligere. Det var wiren som over tid fliset seg og dermed stoppet mekanismen fra å virke. Måtte kjøpte ny vindushevermekansime.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et tips er å sjekke tilstanden på kablene i gjennomføringen ut til døren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått sjekket litt:)

wire er ikke gåen, har sjekket ledningen i mellom A-Stolpen og døra å er ingen brudd der.

klarer å kjøre alle funksjoner fra passasjer siden. Uten at jeg ikke klarer å kjøre vindue på fører siden. Har tatt diagnose på den å fått opp en feilkode som det virker som modul/motor er gåen.

 

Så da er spørsmålet om jeg bare skal få tak i ny motor? Eller om det er noe mere jeg kan sjekke.

D06A7A93-0C80-4DEA-850F-BA982AF6314A.jpeg

B5632B7E-FC22-4395-869B-3317E1B9131A.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en b6 delebil stående med samme konfig som deg (kun elektrisk framme) om du skulle trenge en modul/motor :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal du ha for motor/modulen? Trenger å midtkonsollen opp mot dashbord, uten hull der det har stått mobil holder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bryterne i døra gir seg også over tid. Jeg har tatt opp og renset på cabben, og da fikk jeg quick-funksjoner og alt annet i orden igjen! :)

Så en how to en gang rett etter at jeg hadde gjort jobben, mener den er linket her et sted.

Lett å sjekke at bryterne funker først, i hvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt ute bryteren å målt den, å den er i orden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.