Audi 92 Cabriolet. EL skjema/ tegninger...

Anbefalte innlegg

Har gått til anskaffelse av en ok 92 mod cab 

 

Automatikk/ styringen av vindus heiser, luke til tak & bagasjerom jobber ikke sammen lengre. 

Vinduene fungerer normalt med brytere i dør og midtkonsoll. 

Ved åpning av tak, så går de ikke ned, som de skal. 

Lukelås/ knapp åpner ikke luken . 

 

Ser at det er mange løse/ klippede ledninger i bagasjelokket, som antagelig har med låsen der å gjøre. 

Før eg  begynner å finne opp kruttet, spørr eg her inne, om noen sitter på skjematikken som viser oppkobling mellom heiser, mikro bryter over kupe lampen, knapp i B stolpen, el lås på luken til taket osv..... 

Har spurt på div FB forum også, uten hell.... 

 

Blir veldig glad om noen kan hjelpe til det tegninger. 

 

Oggi

 

 

DSC_0055.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med super bil! Vi er veldig glad i vår! :)

Vær så god! http://autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1997/Cabriolet/SYSTEM WIRING DIAGRAMS/ (For '97 mod med hydraulikk, men veldig lik!)

 

Blinker 'cablampa' når du trykker på knappen eller prøver åpne taket?

 

Det første du må sjekke, er at alle kablene fra bagasjen og gjennom opp i bakluka er i orden. Det er krav at bakluka går i lås før den lar deg åpne lokket til toppen.Går ikke vinduene ned når du åpner med hendelen, er det enten bryteren i toppen av vindusramma eller brekket.

Sentralen sitter under bakseteryggen på passasjersiden, bare å ta ut sitteputen og baksetet, så kommer du til.

 

Mener også det står litt om dette i Haynes, skal se om jeg får tatt en titt.. (Sliter selv med tidvis vanskelig luke, der er det bakluka som ikke låses innimellom. Kablingen min er fikset, så det må være noe annet..)

 

FB suger, det er HER du må spørre! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Takk for svar. 

 

er 2nd cabben eg har, savnet etter 5`r lyden og luft i håre blei for stort. 

 

CAB lampen lyser/ blinker ikke i instr panelet. Mikro byteren i forb med taklåsen, ser ut til å fungere, men om signalet blir motatt i styreenheten vites ikke enda. 

Er på ferie, og bare prøver lese meg opp å sånn til sene høstkvelder i garasjen. 

 

Eg har prøvd å få tak på Haynes boka også, trodde eg hadde den fra forrige cabben. 

 

Har forøvrig en kompis med som sliter med hydraulisk lekkasje på pumpa, til taket sitt. 

Kan pumpen repareres, eller må den byttes ? 

 

 

 

 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det finnes noe repsett til pumpa, men 'alt kan repareres'.. :p

 

Om ikke lampa blinker (eller lyser ved start) ville jeg sjekket sikringer først.. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viser seg utfordrende å få tak i skjematikken. 

 

Dessverre kan ikke 96/ 97 skjema bidra så mye, da de bilene, utfra tegningene, har alskens alarm switcher etc koblet opp. 

Og er nok stor forskjell på el/ hyrd taket kontra manuelt, med tanke på signaler etc som skal tolkes ac styre enhet. 

 

Så fortsetter søkende. 

Har hatt en hjelper inne i Møller systemet også, som måtte melde pass på akkurat denne utgaven. 

 

Spm, blir om noen har kjennskap til Bentley`s manualer, og om de kan ha skjematikken.... 

 

Høsten & vinteren blir nok lang, så man greier sikkert måle seg ut hvor alle ledninger etc går, og om det er event brudd rundtomkring. 

 

Skulle gjerne hatt en donor bil også.....hm. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.