Er det noe lokallag i agder lenger?

Anbefalte innlegg

I andre lokallagsforum er det aktivitet, her er siste post lagt til for et år siden. Det står ingen info om hvem som er i styret i lokallaget for dette året (så skiltplater måtte jeg kjøpe i nettbutikken). Er Agder på veg til å legges ned? Ser også lite medlemmer herfra. Trist isåfall :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser de har en Facebook gruppe ås å, du kan jo prøve den 🙂

 

 

Screenshot_20180924-083946.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

I andre lokallagsforum er det aktivitet, her er siste post lagt til for et år siden. Det står ingen info om hvem som er i styret i lokallaget for dette året (så skiltplater måtte jeg kjøpe i nettbutikken). Er Agder på veg til å legges ned? Ser også lite medlemmer herfra. Trist isåfall :(

 

Skal be lokallagsansvarlig om å ta en runde med de som har vært i styret der før. Du er hjertelig velkommen til å hjelpe til med å få opp aktivitet og tromme sammen treff om du vil. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var for litt siden innom Gumpen Auto i Kristiansand, som er VW/Audi merkeforhandler, for div deler til Caravella og Passaten. Når jeg kom og skulle hente delene viste jeg medlemskortet mitt og sa, får jeg ikke noe avslag med dette? 

Ekspeditøren kikka bare rart på kortet og spurte meg "hva er dette?". Så sier jeg VACN-medlem, VW/Audi klubben, uten at han skjønner noe mer. Han bare ser forvirret på meg og mumler "jaha, dere har noen avtale? Hvor mye rabatt? Skal sjekke hva dette er." Ender etter litt med at jeg sier at han ikke skal bry seg mer med det, og bare betaler full pris for delene.

 

Da var jeg faktisk flau over å ha vist fram medlemskortet.

 

Er det noe jeg kan gjøre for å holde lokallaget i Agder i live? Jeg beklager om dette oppfattes sutrete, men jeg skulle virkelig ønske det var et mer aktivt lokallag her. Selv er jeg fram til sommeren student med mye jobb utenom, og fritiden går i dag mest med til vedlikehold av bilene våre, husdyrhold og div gårdsarbeid. Jeg har ikke sjans til å legge ned så voldsomt mye timer i klubben slik situasjonen er nå, men vil gjerne involvere meg mer til høsten når jeg er ferdig med skulen og arbeidsmengden blir mer levelig. 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God dag unge mann! 

 

Vi er en gjeng som prøver å få til litt innemellom, både med julebord og samlinger ellers.

Men nå flyttet jeg til ålesund for en tid siden og så har mange i lokallaget hatt litt full tidsplan. 

Men meld deg inn i facebook gruppen så skal du se det blir litt møter :)

Trivelig at noen vil være med å dra igang litt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nylig flyttet til Arendal, og har vært veldig glad i treffene vi har arrangert i Vestfold (noe jeg fortsatt skal dra på selv med litt reisevei) Jeg tenkte å prøve å få dratt i gang noe etterhvert her i Agder :) Begynner å komme på plass her nå, så var det bare tid, sted, og litt vilje :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

God dag unge mann! 

 

Vi er en gjeng som prøver å få til litt innemellom, både med julebord og samlinger ellers.

Men nå flyttet jeg til ålesund for en tid siden og så har mange i lokallaget hatt litt full tidsplan. 

Men meld deg inn i facebook gruppen så skal du se det blir litt møter :)

Trivelig at noen vil være med å dra igang litt :D

Husk også å legge inn all treffaktivitet her på forumet, siden dette er klubbens offisielle kanal.

Det er 'umulig' å bevare noe som helst historikk ved kun å bruke facebook! :)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jeg helt enig med deg i! 

Men er ganske mange som er "med" i lokallaget som ikke er medlem her, på tross av mitt mas om å få meldt seg inn.. 

 

Men ja, skal prøve å fremover evt få lagt inn her og! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann! 

 

Tenkte å blåse litt liv i denne tråden igjen! ;) 

 

Er det noe stemning for å opprette lokallagsstyre i Agder lokallag? Det å sitte i lokallagsstyre er ingen stor påkjenning, men veldig moro! 

Det å skape aktivitet lokalt er veldig givende, og ikke minst viktig for klubben! :) Høres dette interessant ut? Ta kontakt med meg på PM eller på mail, så skal jeg fortelle mer om hva som skal til :) 

 

E-post: magnus@vacn.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter på at få ned mine prosjektbiler til Arendal og til et hobbygarasje som trenger besøk av kaffedrikkende folk:) Gleder mej til at skru litt igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Venter på at få ned mine prosjektbiler til Arendal og til et hobbygarasje som trenger besøk av kaffedrikkende folk:) Gleder mej til at skru litt igjen!

Du må bare skrike ut når du er klar! Jeg kommer gledelig til kaffe og dekksparking :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal etter beste evne, sammen med dere, prøve å blåse liv i, agder lokallag når jeg flytter ned igjen hvartfall 😁😁

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallbra Fredrik 🙌 Gi meg en lyd når du er flytta da, så skal jeg prøve å hjelpe til der jeg kan 🤩

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det blir garasje/hobbyverkstede for min del i Arendal til oktober, så håper på mye besøk til neste vinter da, 

og blir kjent med dere her i Agder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi burde tra en prat med Marius Ward, toro han er ganske klar til å være med i lokallag for Agder. Evt. så kan jeg ta en prat med ham.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.