Anbefalte innlegg

Da var det på tide.. "RødSny" a.k.a VW Golf MK5 GTi 2005 skal selges videre, helst til noen her inne som vil ta godt vare på den.

KM-stand pr. i dag er 152xxx. Den er rimelig lik som når jeg kjøpte den. Har utbedret en del ting i årene jeg har hatt bilen, som f.eks kamkjede og strammer. Vært servet godt, vasket for hånd, kun maskinspylt på vinteren for å få vekk salt under bilen. Polert minst en gang i året. Nye skiver og klosser foran (greenstuff), nye OEM klosser bak. En ny calipper på høyre side bak.

 

Pris: 85000,- pluss omregistrering. VACN rabatt! (prisen på finn blir 90000,-!)

 

Send meg en PM, mail (daniel.olsen (at) vacn.no) eller ring meg på 90701337 om det er av interesse.

 

Fler bilder på finn! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=130288298&fks=130288298


Den er 13 år gammel, så helt fri for skavanker er den ikke. Dessverre litt steinsprut på panser og front. Veldig lite rust, tatt en del på nedre del av A-stolpe i fjor sommer. Kom gjerne å se på bilen, jeg blir med på en eventuell test-tur. 

 

Bilen var den første MK5 GTien i landet og sto utstilt på motormessa rett etter den kom til landet, Autofil testet denne bilen på Rudskogen. Klipp ligger ute på NRK nett tv, episode 10 av Autofil 2004.

 

Coilovers (Godkjent i vognkort).
19" BBS RS kopi sommerfelg (Godkjent i vognkort med 19").
17" Originale GTI-felger med Conti 6 piggfrie vinterhjul (felgene trenger kjærlighet).
18" R32 Kopi sommerfelger med Nokian Hakka Black.
Cold air intake med filter.
BSR motoropptimalisering (skal gi ca 255 hk, kan tas vekk om ønskelig).
R32 diffuser bak.
R32 speilkapper i svart matt.
R32 style bakre eksos.
R32 baklamper.
3" Eksos fra downpipe med sportscat.
Sotede ruter (helt frem).
"R8" coiler (de røde).
Motordeksel fra Audi A4 (tilpasset da org deksel ikke passer med cold air).
2 Din touchscreen Pioneer med Dab+/DVD/Mp3.
Pioneer forsterker og Sub i baggasjen.
Byttet alt av foringer i forstilling til Powerflex.
Byttet nedre motorforinger til Powerflex.
Firehjulskontroll med litt ekstra camber for godt grep i svingene.
H&R stabstag foran og bak.
Whiteline lenkearmer.
Kit for å blende av oljeånding på motoren (kjent for å lage turbotrykkslekkasjer).
Fjernet og blendet av resonatorboks.
Byttet kamfølger på høytrykksbensinpumpe. 
Byttet kamkjede og strammer i 2017.
Regreim byttet på 65.000.
Defa motorvarmer og kupèvarmer med GPS gjenfinningssystem (kontrolleres via app).
Regelmessig vasket.
Regelmessige oljeskift.
Service tatt 17.09.18 (medfølger ett års veihjelp fra Meca)
EU ok til august 2020.

Fri for heftelser.

 

Fler bilder kommer, skal ha en shoot i helgen. Den går først hit på forumet, før den går på finn i løpet av helgen, så medlemmer har et fortrinn her.

 

IMG_0035.jpg

IMG_0030.jpg

IMG_0023.jpg

IMG_0026.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skammelig bump. :) Masse bilder i finn-annonsen, enda avslag i prisen om den kjøpes av et betalende medlem. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dytter igjen. Mange som vil prute og legger seg på 33-40% under prisen på finn. Noe kjedelig for min del. Vurderer å nappe skiltene og sette den i garasjen til våren kommer igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleng på bbs rs felga og ta nye bilder så skal du se den får bein å gå på. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.