Bose forsterker Audi A6 C6

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe en Bose forsterker fra A6 2005-2008, samme om det er fra sedan eller avant

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har liggende en sånn...har du dele nr ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

har liggende en sånn...har du dele nr ?

Har ikke delenr da jeg har ettermontert bose høyttalere, mangler kun forsterkeren. Men send meg gjerne delenr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

294 017

BOSE

Ser denne er produsert 25.03.2004, sikkert ikke riktig type. Men den passet ikke på min C5.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

294 017

BOSE

Ser denne er produsert 25.03.2004, sikkert ikke riktig type. Men den passet ikke på min C5.

Den er til C5 allroad etter hva jeg får opp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Den er til C5 allroad etter hva jeg får opp

 

Ja det kan så være, men mange modeller av disse som har vert brukt på tvers av modeller, så om den har riktig stikk så kan du bruke den. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Ja det kan så være, men mange modeller av disse som har vert brukt på tvers av modeller, så om den har riktig stikk så kan du bruke den. 

Kan ikke bruke fra C5, må være fra C6 og mellom 05-08/09. C5 har ikke MMI som C6 har, derfor funker det ikke dem imellom. I tillegg så bruker C6 MOST 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.