#1 Skrevet Oktober 17, 2018 Ønsker å kjøpe en Bose forsterker fra A6 2005-2008, samme om det er fra sedan eller avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2018 har liggende en sånn...har du dele nr ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 19.10.2018 den 10.19, Rune Holen skrev: har liggende en sånn...har du dele nr ? Har ikke delenr da jeg har ettermontert bose høyttalere, mangler kun forsterkeren. Men send meg gjerne delenr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2018 294 017 BOSE Ser denne er produsert 25.03.2004, sikkert ikke riktig type. Men den passet ikke på min C5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 4 timer siden, Rune Holen skrev: 294 017 BOSE Ser denne er produsert 25.03.2004, sikkert ikke riktig type. Men den passet ikke på min C5. Den er til C5 allroad etter hva jeg får opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 27 minutter siden, Mats Frøysjø1 skrev: Den er til C5 allroad etter hva jeg får opp Ja det kan så være, men mange modeller av disse som har vert brukt på tvers av modeller, så om den har riktig stikk så kan du bruke den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 4 minutter siden, Rune Holen skrev: Ja det kan så være, men mange modeller av disse som har vert brukt på tvers av modeller, så om den har riktig stikk så kan du bruke den. Kan ikke bruke fra C5, må være fra C6 og mellom 05-08/09. C5 har ikke MMI som C6 har, derfor funker det ikke dem imellom. I tillegg så bruker C6 MOST 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 7, 2018 (endret) k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...