Bremsekraftregulator 80CD 5E typ 81 ønskes kjøpt!

Anbefalte innlegg

Lastavhengig bremsekraftregulator ønskes kjøpt!

Prøver å få skilt på en Audi 80CD 5E Typ81 1984mod, feil på EU var blant annet denne regulatoren.

Håpløst og finne ny eller brukt hos hugger. 

Står på høyre side ved bakaksel.

Har du eller vet du kanskje av noen som kan ha en slik? 

 

Lasteventil.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke på lager, og kan ikke bestilles :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ser det nå gitt. Dette er vel noe som kun finnes på biler med hengerfeste tror jeg. Du har sikkert hengerfestet ennå, men hva med å bare fjerne hele regulatoren og forlenge rørene til hvert hjul? Kan ikke skjønne at det ikke skulle være lov.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det kan være mulig, kan jo ta av hengerfestet før eu.

Denne regulatoren er umulig og oppdrive ihvertfall. 

Men om man bygger om slikt må man kanskje regne med å måtte godkjenne dette hos biltilsyn? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neeei, vil noen se av du har tatt den bort?;) Tror ikke verkstedene har inngående kjennskap til hvilke modeller som har disse montert. Har en A6 tdi 2wd i bukken nå, den har ikke regulator. Men en 100 tdi som er litt eldre har det.. Begge har ABS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg tar etterkontroll på samme verksted som bemerket feil på den så gjør de nok det. Men kan bygge om og ta ny eu på annet verksted :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alternativ måte å fikse det på men strupeventiler fra VW Golf mk1 Cab 86+ passer perfekt inni master sylinderen og struper finfint til den bilen.
Bør vere kurrant å finne på hugger eller litt annonsering.
Eg kjører tilsvarende men da Scirocco 16v versjonen for skiver på min 80q B2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.