Bilpleie kveld(er) hos Makki`s CarSPA i Sveio

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Siden klubben har rabattavtale med Car Spa i Oslo mtp Koch Chemie og Colourlock produkter så har jeg som forhandler tenkt å tilby dere noen bilpleie kvelder hos meg.

Sjekk gjerne min side på: www.facebook.com/Makkiscarspa

Det vil så klart ikke koste noe :) Det vil også være gode priser for bilpleieprodukter for dere som ønsker å handle.

Jeg har snakket litt med @Magnus Johannessen Lie om dette og skal prøve å få det til fredag den 9 november. For dere som ønsker å være med, kom gjerne med forslag til tidspunkt fra og til. Siden det snart er vinter så tenker jeg at en god nedvask og vinterklargjøring kan passe fint for første bilpleie kveld. Da kan vi gå gjennom alt av avfettinger, forvask produkter for lakk og karosseri samt forskjellige muligheter for lakkforsegling. Ønsker også å presentere litt av det store produktsystemet til Koch Chemie. Kom gjerne med tilbakemelding her. 

 

Mvh

Kristoffer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres kjekkt ut!:) Slenger meg på dette👌🏻 Angående tid så slutter vell de fleste på jobb 1500 eller 1600?

Så jeg foreslår 1630 er et fint tidspunkt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lett med på dette, så sant jeg er hjemme. 9 november er dessverre mitt i jobb perioden min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir med på dette . 9.november .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er gjerne med på dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som er interessert i dette vel ? :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er ble det avtalt å møtes kl 17. Håper det passer for de fleste ;)

 

Ellers tenkte jeg å høre med dere om noen her vet om en bil, helst en lys farge type hvit, sølv osv som vi kan bruke til vask. Det er da også viktig at bilen er ikke vasket eller lakkbehandlet på en god stund :) Lys farge vil kunne vise godt alle de utfordringene som asfalt, metallpartikler osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan stille med min hvit scirocco, er ikke vasket på en liten stund og kunne trengt seg en polering, felger og eksos er greit skitne😅

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lys nok? 

 

:D

 

Ganske mange kvadratmeter med forsømt lakk, bare et lite felt som er kjapt rubbet. Og ikke vasket på iallfall 2 mnd :D 

1462063090_20180705_173443kopi.jpg.238322b0f4f32778277c9a977dd61bc8.jpg.14589a84db6e507b636608d815561aef.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 07mod caddy som er grå. Ikke vasket på flere uker og har veldig mye utfordringen i lakken som falmet deler og småskraper

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vel lite tid til polering på en kveld :-) Det er vel snakk om en god rens og nedvask utvendig eller .... ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eer mest sannsynlig offshore på fredagen, vist ikkje så har jeg en kvit bil som prøvekanin/modell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist en fortsatt trenger en kvit bil til demo så er utreisen min blitt utsatt til lørdag, såg eg vill gjerne vere med på fredag vist det er plass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

vist en fortsatt trenger en kvit bil til demo så er utreisen min blitt utsatt til lørdag, såg eg vill gjerne vere med på fredag vist det er plass :)

 

Det har ordnet seg med bil egentlig. @Kewin Tomasz Wolak tar med seg sciroccoen.

Men hvis denne skulle vise seg å være for fin ;) så kan vi ta din bil @Dag Stian Gjerdevik i backup :)

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til ikveld 😊 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.