sirkulasjonspumpe til webasto parkvarmer

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan få tak i sirkulasjonspumpe til webasto parkvarmer til en 08 modell passat? Vw skulle ha en pris som ikke var helt bekvemmelig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk autodoc. jeg kjøpte en bosch pumpe som brukes til bla sirkulasjon på webasto for 520kr, den kostet egentlig 3200kr på møller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

sjekk autodoc. jeg kjøpte en bosch pumpe som brukes til bla sirkulasjon på webasto for 520kr, den kostet egentlig 3200kr på møller :)

Hei, jeg har leitet litt selv etter slik del på autodoc uten å lykkes. Har du noen tips om hvordan jeg finner disse? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei, jeg har leitet litt selv etter slik del på autodoc uten å lykkes. Har du noen tips om hvordan jeg finner disse? 

https://www.autodoc.co.no/bosch/663444?gshp=1&gclid=Cj0KCQiA28nfBRCDARIsANc5BFClTVSDh-JrtsD0zWxRiFF000apWXQhgSpFp4UGYvZDynDiDkBdiDoaAgiuEALw_wcB

 

Trikset er å finne bosch nummeret og google det ;p pumpa brukes på flere ande biler og er ofte forskjell i pris etter hvilken bil du søker på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips. Fant ikke noen Bosch del til denne, men derimot tilsvarende men med kontakt på selve pumpa. Ser helt lik ut ellers og mye billigere;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei, jeg har leitet litt selv etter slik del på autodoc uten å lykkes. Har du noen tips om hvordan jeg finner disse? 

Hei. Hvor er sirkulasjonspumpe montert? Er den  integrert på webastoen eller er den montert et annet sted på kjølevannsløyfen?  

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.