#1 Skrevet Oktober 25, 2018 (endret) Siste treff før hjulebordet! Vi møtes som vanlig på Peppes, ta med godt humør, en venn, ny tattis eller noe annet du vil vise frem. Alt er gøy! Husk fri parkering i diverse gater litt unna, og at det er frivillig å spise eller drikke noe. Det er bare viktig å komme! Håper å se mange nye og gamle medlemmer, og si fra hvis jeg skal ta med skiltplater og/eller klistremerker. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2018 Tar turen 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2018 Kan jeg komme med forslag til alternativt møtested? Pizzanini i Horten? (#20 er bare elsk ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2018 Kommer Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 26.10.2018 den 12.18, Chris-William Gjestemoen Rønning skrev: Kan jeg komme med forslag til alternativt møtested? Pizzanini i Horten? (#20 er bare elsk ) Hvis du dukker opp, har du et VACN Rudskogen klistremerke ekstra? Fikk ikke og glemte å få med meg på Rudskogen Skulle hatt et i go'permen til bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 26.10.2018 den 12.18, Chris-William Gjestemoen Rønning skrev: Kan jeg komme med forslag til alternativt møtested? Pizzanini i Horten? (#20 er bare elsk ) Klart du kan! Men litt kort frist, så vi får legge inn det på ønskelista for 2019! Forøvrig helt enig i at #20 er digg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 6, 2018 Kort oppsummering av torsdagens treff: 11 glade mennesker til pizza og ljug! Fin kveld med besøk av Thomas og Frank, til og med! Og stolte kunne vi slå fast at enklte rundt bordene hadde fått sin bil med i VACN-kalenderen for 2019! Slett ikke verst! 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...